וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם וארבעת ילדיה נמחצו למוות בשנתם לאחר שקופי בר הפילו עליהם קיר

29.7.2020 / 0:04

המשפחה יצאה לישון בחצר ביתם שבאוטאר פראדש, הודו, עקב החום הכבד. קופי בר שטיפסו על עץ גויאבה בחצר הפילו חומה ומחצו את המשפחה למוות

קופים המתגוררים בעיירה לופ בורי, צפונית לבנגקוק, תועדו כשהם רבים זה עם זה על בננה ותוקפים בני אדם בגלל מחסור במזון/עריכה: טל רזניק

קופים משתוללים גרמו להתמוטטות קיר שמחץ למוות בשנתם אם וארבעה ילדיה. בני המשפחה שהו בחצר ביתם שבשאחג'אהנפור, אוטאר פראדש, הודו, כשקבוצת קופי בר טיפסו על חומת השכן הרעועה וטלטלו אותה. ב"טיימס הודו" מדווחים כי באסון שאירע בשישי שעבר בשעות הבוקר נהרגו במקום האם וארבעת ילדיה, ושני ילדים נוספים שרדו את האירוע.

האישה בת ה-45 ששמה שבנאם וכל ששת ילדיה יצאו החוצה לישון בחצר בגלל הטמפרטורות הגבוהות, לאחר שמאוורר התקרה שלהם התקלקל. הילדים שנהרגו היו בני 20, 9, 7 ו-3. ילד נוסף בן 11 נפגע בראשו ואחיו בן ה-5 לא נפגע. ה"טיימס הודו" שיתף סרטון של הילד ששרד מתראיין עם תחבושת העוטפת את ראשו. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, בעלה של שבנאם נפטר לפני שנתיים והמשפחה עברה להתגורר עם אביה.

קופי בר משתוללים. BBC, צילום מסך
קופי בר מחצו למוות משפחה בת 5 נפשות/צילום מסך, BBC

ראש השרים של אוטאר פראדש הציע 400 אלף רופי (5,360 דולר) כפיצוי לניצולים, במטרה לסייע להם להתמודד עם האובדן. המשטרה מסרה כי עץ הגויאבה בחצר משך אליו לעיתים קרובות קופים שקפצו עליו מהקיר רעוע.

עוד בוואלה!

אחד מתוצרי הלוואי של הקורונה: קופים ברחבי העולם מתמכרים לסיגריות

לכתבה המלאה
הקיר של השכן נפל על המשפחה לאחר שקופים טלטלו אותו בעוצמה. @Kanwardeeps/Twitter, צילום מסך
הקיר של השכן נפל על המשפחה לאחר שקופים טלטלו אותו בעוצמה/צילום מסך, @Kanwardeeps/Twitter

בהודו אירעו לא מעט מקרי מוות של בני אדם בהם מעורבים קופים, כולל מקרה בו קופים תקפו קצין רפואה וגנבו דגימות דם של חולי קורונה במירקט. באוגוסט אשתקד גבר בן 50 נהרג לאחר שקופים הפילו אותו ממרפסת, במה שהיה המוות השישי במספר שנגרם בידי קופים בסמבהל בשנת 2019.

אנשי איכות הסביבה מאמינים כי קופים עוברים לאזורים עירוניים בחיפוש אחר מזון מכיוון שבתי הגידול הטבעיים שלהם נהרסים וכיוון שבתקופת הקורונה קשה להם להשיג אוכל בשל מיעוט התיירים שמגיעים בכדי להאכיל אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully