וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במערכת אכיפת החוק: אוחנה לא צפוי להכריז בקרוב על מינוי נציב שב"ס

21.7.2020 / 7:45

הגורם הבהיר כי השר לביטחון הפנים מתמקד באיתור מפכ"ל קבוע למשטרה, ובימים אלה בוחן מועמדים שונים לתפקיד. בעקבות זאת מסתמן כי השר לא יודיע על זהות מפקד שירות בתי הסוהר. בשב"ס הופתעו מהעיכוב, בעוד שהשר הקודם תכנן להודיע על שני המינויים יחד

בווידאו: השר אוחנה על מינוי מפקח כללי חדש למשטרה/צילום: לע"מ, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: אוחנה מכריז - "אמנה מפכ"ל קבוע בתוך חודש")

;

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה לא צפוי להכריז בזמן הקרוב על מינויו של נציב שירות בתי הסוהר - כך אמר אמש (שני) לוואלה! NEWS גורם בכיר במערכת אכיפת החוק. לדברי אותו גורם, השר מתמקד כעת באיתור מפכ"ל משטרה קבוע ובימים אלה בוחן מועמדים שונים לתפקיד, ולכן "מסתמן כי לא יכריז על זהות מפקד שב"ס בתקופה הקרובה".

עד שיימצא מועמד לתפקיד, גונדר אשר וקנין, המכהן כממלא מקום מינואר 2019, ימשיך לשמש כממלא מקום נציב שב"ס.

העיכוב הפתיע גורמים בשב"ס, שכן השר היוצא גלעד ארדן תכנן להודיע יחד על מינוי שני התפקידים הבכירים. ואולם אוחנה ביקש ללמוד היטב את תפקודם של משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר ולכן הוא צפוי למנות נציב קבוע בשלב מאוחר יותר. זאת, לאחר הכרזתו של השר כי הוא מתכוון להודיע בתוך חודש ימים על זהות המפכ"ל.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה במסע"ת בעקבות ההפגנות והמחאות, ירושלים, 15 ביולי 2020. ללא, פלאש 90
יידחה את מינוי נציב שב"ס. השר אוחנה/פלאש 90, ללא

אוחנה הכריז על טווח הזמנים שהציב למינוי המפכ"ל במסיבת עיתונאים שערך בשבוע שעבר. הוא אמר אז כי "יש מה לתקן במשטרת ישראל, שלעיתים מגלה סובלנות היכן שיש להפעיל כוח, ולעיתים מפעילה כוח היכן שיש להתאזר בסבלנות ובסובלנות. ואת התיקון הזה בכוונתי להוביל, יחד עם המפקדים והמפקדות, השוטרות והשוטרים, ואתם כולכם תראו זאת".

אוחנה הוסיף כי "רק התחלנו. דרך ארוכה לפנינו ומבחן התוצאה הוא שיכריע. שינויים בסדרי גודל כאלה לא קורים בתוך חודשיים. מי שיסייע לי במשימה החשובה הזאת הוא המפכ"ל הקבוע הבא של משטרת ישראל, ועל בחירתי אודיע בתוך 30 ימים מהיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully