וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ואשה קפצו לבריכה מהגג במסיבה -אצלה זה נגמר רע מאוד

19.7.2020 / 0:16

11 מיליון איש כבר צפו בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות בו נראים זוג ניגשים לקפיצה מגג, אלא שלפני שהאישה קופצת היא מועדת ועפה לכיוון גגון שהפריד בינה לבין הבריכה. בדרך נס היא סיימה את זה בחיים

גבר ואשה קופצים מגג לבריכה/jaahmiiin

בווידאו - תיעוד הרגע בו השניים קופצים מהגג

סרטון שמראה את הסכנה שבהתגרות בגורל הפך לויראלי, אחרי שהניסיון של אישה לקפוץ מגג לתוך בריכה בחגיגות יום העצמאות האמריקאי נגמר רע מאוד. הסרטון המפתיע מראה את האישה עומדת על קצה הגג לצד גבר, כששניהם מתקרבים לקפוץ לתוך הבריכה.

בעוד שעבור הבחור הכל הולך כמו שצריך, האישה מתחילה למעוד על קצה הגג, מה שמשפיע על המהירות שלה, ובמקום לקפוץ היא נופלת למטה על הגג הקטן של הפטיו ליד הבריכה. הרגל שלה נתקעת בגגון והיא מתהפכת לתוך הבריכה. בדרך נס, נראה כי האישה סיימה את הקפיצה בסדר והיא אפילו מרימה את הידיים באוויר. ברקע נשמע גבר שאומר: "מה אמרתי לכם?".

ככה זה נראה

למרות שזה לא נראה ככה, יש לה הרבה מאוד מזל שהגגון היה שם, אחרת היא ככל הנראה הייתה מתרסקת על רצפת הפטיו, ונפצעת בצורה קשה. מי שפרסמה את הסרטון ברשת סיפרה שהאישה שנפלה נמצאת במצב טוב, אבל היא מניחה שהיא קצת נפצעה.

משתמשי הרשתות החברתיות שראו את הסרטון שאלו למה האנשים בסביבת הבריכה אפילו לא ניגשים לראות אם האישה שנפלה בסדר. "אף אחד לא מגיב לזה שהיא כמעט שוברת את הצוואר", כתב אחד, שני שאל: "למה היא בכלל קפצה?", שלישי צחק: "האמריקאים מתנהגים כאילו יש להם ביטוח בריאות חינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully