וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: החבל נקרע, האיש נפל לבריכה מלאה בתנינים רעבים

12.12.2018 / 0:40

מייקל וורמר מאורלנדו ניסה להאכיל את התנינים שלו, אך כמעט הפך לטרף שלהם אחרי תאונת עבודה. תאמינו או לא, הוא נשאר בחיים כדי לספר מה קרה

צילום: CNN, עריכה: תום זואילי

קשה לחשוב על הרבה דברים מפחידים יותר מאשר נפילה לבריכה מלאה בתנינים רעבים. זה בדיוק מה שקרה למייקל וורמר מאורלנדו שבפלורידה. בתיעוד מצמרר שעלה לאחרונה לרשת מתועד וורמר כאשר הוא יורד על גבי סולם העץ שלו לעבר התנינים כדי להאכיל אותם. הוא זרק להם אוכל אך היה צריך להיתלות על חבל כדי לעבור מאבן אחת לאבן השנייה. לרוע מזלו של וורמר, ממש כמו בסרטים, הוא נתלה על החבל ורגע לפני שהוא נעמד על האבן השנייה החבל קרס תחת עומס המשקל שלו והוא צלל אל תוך בריכת התנינים.
,
וורמר הוא הבעלים של חברת "The Gator Crusader" ומופיע עם התנינים שלו במטרה ללמד על הזוחלים הענקיים. במסגרת ההופעה הוא מבצע תרגילים מפחידים כמו היאבקות תנינים ואפילו שוחה איתם. לא ברור מה היתה חומרת הפציעה של וורמר בעקבות הנפילה הזו, אבל תאמינו או לא הוא נשאר בחיים כדי לספר את מה שעבר עליו ונשמע גם במצב רוח טוב למדי. "אני אוהב לדלג בין התנינים עם החבל כמו באינדיאנה ג'ונס", הוא אמר ל"orlandosentinel", "אני מנסה לצלם את ההאכלות שלי משום שאתה אף פעם לא יכול לדעת מה אתה עשוי לתפוס ומה עלול לקרות. אנשים שואלים אותי אם טעויות קורות, הנה ההוכחה המושלמת בשבילם".

עוד בנושא
צוות טלוויזיה חשב שמצא תנין באמצע הרחוב - אבל אז התברר מה זה באמת
צפו: תיעוד נדיר חושף איך זה מרגיש להיאכל על ידי תנין אכזרי

מייקל וורמר. ShutterStock
רגע הנפילה של מייקל וורמר/ShutterStock

"אני אוהב את התנינים יותר מאשר רוב האנשים אוהבים את הילדים שלהם. אני נותן הדגמות חינוכיות לאורחים שלי מרחבי העולם וחולק את האהבה שלי עם התנינים, בתקווה שאחרי השיחה איתי גם אתה תאהב אותם מעט יותר. זו הסיבה לכל מה שאני עושה".

על הסיכון שהוא לוקח במה שהוא עושה: "אני יותר ממודע לסכנה ולסיכון שאני לוקח, אבל אם אני יכול לעזור לאנשים להעריך יותר את התנינים, אז כל הסיכון הזה יותר משווה עבורי".

צפו ברגעי האימה

  • עוד באותו נושא:
  • תנינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully