וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות טלוויזיה חשב שמצא תנין באמצע הרחוב - אבל אז התברר מה זה באמת

12.4.2017 / 7:08

השיטפונות הכבדים בעיר רוקהאמפטון שבקווינסלנד הביאו עמם גל של זוחלים אימתניים. צוות שידור שנשלח בסירה לסקר את הנעשה ברחובות נבהל לגלות תנין בחצר אחד הבתים, אך האם זה באמת תנין?

@SEVEN

לא מספיק שתושבי קווינסלנד שבאוסטרליה, נאלצים להתמודד עם השיטפונות הכבדים שפקדו את אזור בעקבות סופת הציקלון "דבי", הם גם מתבקשים להגביר ערנות ולהיזהר מהתפשטות זוחלים מסוכנים - שגם ככה קשה לראותם מתחת למים העכורים. אחרי שלוכדי נחשים דיווחו על מספר רב של נחשים שנמצאו בבתים בחוף הזהב (ואחד מהם אפילו הגיע לאורך של 3 מטרים כפי שתוכלו לראות בתמונות), צוות שידור אוסטרלי שנשלח בסירה לרחובות העיר המוצפים הבחין בראש של תנין מבצבץ מעל פני המים בחצר בית.

צוות טלוויזיה חשב שהוא נתקל בקרוקדיל. צילום מסך
זה תנין בחצר או שאנחנו לא רואים טוב?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כריש על הכביש: ציקלון "דבי" גובה חיי בעלי חיים באוסטרליה

לכתבה המלאה

"ראינו עכשיו תנין, או לפחות מה שחשבנו שהוא תנין", אמרה הכתבת ביאנקה סטון בחמישי בבוקר, "זה היה די מפחיד". התנין נראה אמיתי לגמרי אך אז התברר שזהו למעשה רק קישוט גן, (כן. גם לנו לא ברור מה בעלי הבית חשבו לעצמם כשהניחו שם דבר כזה). למרות הפדיחה היא מיהרה להסביר - "תנינים מהווים סיכון אמיתי באזורים האלה. יש כמה תנינים שנצפו לאורך נהר פיצרוי שבאזור ומאחר שהנהר מתמלא ונע במהירות - ייתכן שהתנינים יעברו לאזורים עירוניים יותר".

הכתבת לא מגזימה בכלל. סבטלנה מיטין, מארגון חיות הבר ברוקהאמפטון, הזהירה בעבר שיצורים רבים יהיו בתנועה עבר העיר עקב השיטפונות – כולל תנינים ונחשים. היא ביקשה מהמקומיים להגביר ערנות, "נחשי פיתון יטפסו על עץ, אך נחשים חומים ויצורים דומים להם יחפשו קרקע גבוהה יותר – כלומר הבתים שלכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנחש הזה אמיתי לגמרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully