וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריש על הכביש: ציקלון "דבי" גובה חיי בעלי חיים באוסטרליה

גופת כריש התגלתה על דרך בעיירה בקווינסלנד בידי עיתונאי שסיקר את נזקי הסופה שפקדה את אוסטרליה. במקביל, סמל חייתי אחר של הציקלון, תוכי מסוג קקדו, שתועד מחולץ מסבך עצים מת מפצעיו

עריכה: ניב מעוז

עיתונאי אוסטרלי שסיקר את השיטפונות שפקדו השבוע את אוסטרליה בעקבות ציקלון "דבי" הופתע לגלות גופת כריש מסוג שורי שרועה על כביש שככל הנראה נסחף בידי המים. כתב רשת WIN פיליפ קולדר סיפר לאתר החדשות מקומי כי הוא ביקר בעיירה אייר שבקווינסלנד כדי לצלם בווידיאו את הכביש שהוצף. כשראה קולדר את הכריש על הדרך לא האמין למראה עיניו.

לדבריו, הכריש הוא הפך ל"גיבור העיירה" ומקומיים רבים הגיעו למקום כדי לצפות בו ואף לגעת בו. משתמשים ברשתות חברתיות קישרו בין הכריש לבין סדרת סרטי המדע הבדיוני "Sharknado", שמגוללת שורת סופות ציקלון שסוחפות עמן כרישים המטילים אימה על ערים.

עוד בוואלה! NEWS:
העסקה יצאה לדרך: גופת אחיו של קים לקוריאה - מלזים לקואלה לומפור
אסור למחוא כפיים ומסוכן לתרום לצדקה: דיווח מלב המחאה בבלארוס
שר החוץ של ארה"ב בטורקיה: "החלטות קשות באשר למאבק בדאעש"

הריסות סופת הציקלון שפקדה את צפון מזרח אוסטרליה מרץ 2017. רויטרס
הכריש שנסחף לרחוב/רויטרס

הסערה הטרופית גבתה גם חייו של תוכי מסוג קקדו שצולם מרוט נוצות ביער. הציפור, שכונתה "דבי" על שם הציקלון, חולצה מתוך סבך עצים בקווינסלנד ביום שלישי. תמונתה הפכה לסמל הציקלון. עם זאת, היום דיווח עיתון מקומי כי היא נמצאה מתה בקופסה והוחזרה ליער, שם נקברה.

ציקלון "דבי" גרמה ביום שלישי להפסקות חשמל נרחבות כשהכתה בחופי אוסטרליה מלווה ברוחות של 260 קילומטרים בשעה. עם זאת, גם בלילות הקרובים צפויים לרדת גשמים עזים ולהיווצר שיטפונות בזק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תוכי הקקדו שסימל את הסופה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully