וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת רוי בוי והסרטון הגזעני על הילדים הבדואים: "אין חשד לפלילים"

12.7.2020 / 21:14

תיק החקירה נגד כוכב הילדים רועי עוז הועבר לטיפול בתחנת כפר סבא, וגורם המעורה בפרטים אמר שבמשטרה בודקים מתי ההקלטה שבה נראה משפיל ילדים בדואים צולמה. "על פניו אין חשד לפלילים", הוסיף הגורם

רוי בוי מתנצל על סרטון הבדואים הגזעני/אינסטגרם רוי בוי

(בווידאו: כוכב הילדים רוי בוי מתנצל על התיעוד בו השפיל בדואים)

תיק החקירה נגד כוכב הילדים רוי בוי (רועי עוז), שתיעוד שלו משפיל ילדים בדואים הופץ ברשתות החברתיות, עבר הערב (ראשון) לטיפול תחנת כפר סבא. גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי במשטרה בודקים מתי צולמה ההקלטה, והאם בוצעה שם עבירה פלילית. אותו גורם הוסיף כי "על פניו, אין חשד לפלילים".

בסרטון, שהפך לוויראלי ברשתות ועורר סערה, נראה טיול משפחתי של רוי עם ילדיו בפזורה הבדואית, שם הוא נשמע שואל אותם: "מי רוצה להאכיל בדואי?", כשילדים מהאזור התקבצו סביב רכבם.

רוי בוי, חשוד באיום על ילדים באקדח. פייסבוק, אתר רשמי
"אין חשד לפלילים". רוי בוי/אתר רשמי, פייסבוק

לאחר פרסום הסרטון כוכב הילדים פרסם פוסט בפייסבוק בו כתב כי "בשעות האחרונות מתרוצץ ברשת סרטון מטיול משפחתי פרטי מלפני חמש שנים. אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו, הם אינם ראויים להיאמר. זו לא דרכי לחנך כך את ילדי וזו לא הדרך לחנך אף ילד אחר. דרכי היא דרך של אהבת אדם ובדרך זו אמשיך ללכת".

היום שיגר התנצלות נוספת, בה אמר כי "מאז שאני ילד קטן תמיד שאבתי השראה מהבדואים. מי שמכיר אותי יודע כמה שאני מתייסר וסובל בגלל הטיפשות הטהורה הזו. זה טמטום טהור ולא מצחיק. אני שוב מבקש סליחה מאחיי הבדואים היקרים. סליחה, מחילה".

עוד בוואלה!

"מי רוצה להאכיל בדואי?": כוכב הילדים "רוי בוי" תיעד סרטון בו השפיל ילדים

לכתבה המלאה

בעקבות הסערה שעורר הסרטון, הוחלט בערוץ ג'וניור להקפיא את צילומי העונה הבאה של תכניתו של כוכב הילדים. במקביל הגיש ראש מועצת אל-קסום, סלאמה אל-אטרש, תלונה במשטרה נגד רוי בוי. "אוי לילדים שרוי בוי הוא המודל לחיקוי שלהם", אמר. "אוי להורים שלוקחים את ילדיהם להופעות שבהם משתתף האיש הזה. זה סרטון בזוי של איש בזוי. ההתנצלות שלו לא מקובלת ולא מתקבלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully