וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גנץ ואוחנה: השר רפי פרץ נכנס לבידוד

9.7.2020 / 8:48

השר נפגש לפני יומיים עם אחד מיועציו, שאובחן הבוקר כחיובי לנגיף. הוא ישהה בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית ויעבור בדיקת קורונה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. השר מצטרף לשורת שרים וח"כים שנכנסו לבידוד לאחר שבאו במגע עם חולים מאומתים

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: איתי עמרם

(בווידאו: הנשיא ריבלין על ניהול משבר הקורונה)

השר לענייני ירושלים ומורשת רפי פרץ נכנס הבוקר (חמישי) לבידוד, זאת לאחר שאחד מיועציו אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. הפעם האחרונה שהשר נפגש עם יועצו הייתה ביום שלישי שעבר, אולם מלשכתו נמסר כי ישהה בבידוד עד להשלמת החקירה האפידמיולוגית ו"מתוך אחריות לבריאות הציבור".

מלשכתו של השר פרץ נמסר כי הוא חש בטוב, יעבור בדיקת קורונה ויפעל על פי ההנחיות של משרד הבריאות. כמו כן, ייכנסו לבידוד יועצים נוספים ועובדי משרד שבאו במגע עם אותו יועץ.

טקס חילופי שרים במשרד החינוך בירושלים 18 במאי 2020. דוברות משרד החינוך, אתר רשמי
נכנס לבידוד. רפי פרץ/אתר רשמי, דוברות משרד החינוך

השר פרץ מצטרף לשורה של שרים וח"כים שנכנסו לבידוד לאחר שעלה חשד שנחשפו לחולים מאומתים. בראשם, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, שהודיע לפני כיממה על כניסתו לבידוד.

לפי ההודעה שמסרה לשכתו של גנץ, ההחלטה על כניסתו לבידוד התקבלה לאחר שהתעורר חשד שנחשף לחולה מאומת ביום ראשון בשעות הערב, "מתוך רצון ואחריות להימנע מסיכון בהדבקה ולאחר התייעצות עם גורמים רפואיים". הבידוד, כך לפי לשכתו, יימשך עד לביצוע בדיקת קורונה וחקירה אפדימיולוגית. "אני מרגיש מעולה, ומתכוון להמשיך ולעבוד כמו תמיד, רק מרחוק", צייץ גנץ בחשבון הטוויטר שלו.

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ בישיבת הממשלה בירושלים ב-7 ביוני 2020. רויטרס
נכנס לבידוד. השר גנץ/רויטרס

לפני כחמישה ימים השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה נכנס לבידוד לאחר שנפגש עם מפקד מג"ב, ניצב יעקב שבתאי, שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. זאת, לאחר שהשניים השתתפו יחד בטקס הענקת דרגות במשרד לביטחון הפנים. "גם אני בבידוד", כתב אוחנה, ועדכן כי "ביצעתי במהלך סוף השבוע בדיקת קורונה - ונמצאתי שלילי".

ביום שישי נכנס לבידוד ח"כ צבי האוזר, העומד בראש ועדת החוץ והביטחון. זאת, לאחר שקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, הודיע כי מתמחה של היועצת המשפטית של הוועדה נמצא חיובי בבדיקה שביצע לנגיף הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully