וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשודים ברצח תושב הגליל; עד ראייה: "הכו אותו באבנים"

מעצרם של שני הצעירים, בן 21 ו-18, הוארך על ידי בית משפט השלום בנצרת. על פי החשד, הם תכננו מראש את הרצח של נג'יב עבדאללה, שנמצא עם סימני אלימות ליד מגרש הכדורגל הסמוך לכפר. עורך דינם: "הם טוענים בתוקף כי לא גרמו למותו"

בווידאו: נציג מד"א מעדכן על מצב הפצועים בירי בבאקה אל-גרבייה/צילום: מד"א

(בווידיאו: רצח בבאקה אל-גרבייה, לפני כשבוע)

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (שני) בשבעה ימים את מעצריהם של החשודים ברצח נג'יב עבדאללה, בן 32 מכסרא שבגליל העליון. השניים, עמיר ברכאת בן 21 ופרח ברכאת בן 18, הם תושבי הכפר שעל פי החשד תכננו מראש את הרצח של עבדאללה.

הנרצח נמצא אתמול כשהוא מוטל ללא הכרה עם סימני אלימות סמוך למגרש הכדורגל של הכפר השכן, סמיע. הוא פונה מהמקום במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה לבית החולים לגליל בנהריה, שם נקבע מותו. עדי ראייה המתגוררים סמוך למקום הימצאו של עבדאללה, סיפרו כי הוא הוכה באבנים בראשו.

נג'יב עבדאללה, הגבר שהוכה למוות בין כיסרא לסמיע, 28 ביוני 2020. אין, אתר רשמי
"החשודים טוענים בתוקף כי לא גרמו למותו". נג'יב עבדאללה, הגבר שהוכה למוות בכסרא/אתר רשמי, אין

לאחר מכן, כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום, הקימו מחסומים והחלו בסריקות נרחבות כדי לאתר את החשודים. בתום הערכת מצב, החקירה הוטלה על מחלק הרצח של היחידה המרכזית של מחוז צפון.

עו"ד באסל פלאח, המייצג את שני החשודים, ציין בפני וואלה!NEWS כי נכון לרגע זה סיבת המוות טרם ידועה, ואמר כי "החשודים טוענים בתוקף כי לא גרמו למות המנוח".

זירת הרצח בכסרא-סמיע, 28 ביוני 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הרצח בכסרא-סמיע, אתמול/אתר רשמי, דוברות המשטרה

הרצח בכסרא מצטרף לאירועים אחרים שהתרחשו בשטחה של המועצה. כך, ב-2016 נרצחה נערה בת 17 סמוך למקום בו אותר הנרצח הלילה, וב-2017 נרצחו שני גברים במטע זיתים אחר.

כבר בליל הרצח, התכנסו בכירי העדה בהם, ראשי רשויות ואנשי דת בראשות מנהיגה הרוחני של העדה, השיח מואפק טריף, ובסיומה של ישיבה של שעות פרסמו כרוז בו קראו להרגעת הרוחות. מנגד, חלק מהתושבים, בעיקר צעירים, מתחו ביקורת על התפייסויות וסולחות מעין אלה, וקראו לעקור מהשורש את בעיית האלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully