וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד התגבר: שחקני מכבי תל אביב ייחקרו שוב בשבוע הבא

25.6.2020 / 21:08

שני הכדורגלנים זומנו לחקירה חוזרת במשטרה ביום ראשון. גורם המעורה בפרטים אמר כי מתחזק החשד לעבירת הגשת אלכוהול לקטינות ולדבריו, בחקירה החוזרת של הנערות נמצא כי גרסתן מהימנה. "מי שמכיר את הממצאים - נחרד. זה לא מקרה בודד, זו ההתנהלות שלהם. השתמשו בהן כחפצים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

(בווידאו: הוארך מעצרו של החשוד בסחיטת השחקנים בפרשת הכדורגלנים והקטינות, השבוע)

שני שחקני מכבי תל אביב בכדורגל זומנו לחקירה חוזרת במשטרה ביום ראשון הקרוב - כך נודע הערב (חמישי) לוואלה! NEWS. גורם המעורה בפרטים אמר כי "מתחזק החשד לעבירת הגשת אלכוהול לקטינות, זו עבירה פלילית חמורה".

אותו גורם הוסיף בשיחה עם וואלה! NEWS כי בחקירה הראשונה של הנערות עלו סתירות בגרסאות שנתנו, אך בחקירה השנייה הפערים הצטמצמו ונראה כי הגרסה של השתיים מהימנה. "זו גרסה של שתיהן מול הגרסה של השחקנים. מי שמכיר את התכנים והממצאים שהתגלו בטלפונים של שני הכדורגלנים נחרד ומגלה שלא מדובר במקרה בודד. זו התרבות וההתנהלות של השחקנים", הוסיף.

מתחם האימונים של מכבי תל אביב, קרית שלום. ראובן קסטרו
"לא מדובר במקרה בודד". מתחם האימונים של שחקני מכבי ת"א/ראובן קסטרו

עוד אמר הגורם המעורה בפרטי החקירה כי "הם ניצלו את היותם מוכרים ובעלי ממון בשביל לקחת נערות ולעשות סיבוב בצורה הכי צינית. הנערות האלה כל כך תמימות שלא מבינות עד כמה הן קורבנות, השתמשו בהן כחפצים".

באשר לניסיון הסחיטה של הורי אחד הכדורגלנים, אמר הגורם כי "החשד כעת הוא שאין לו שום קשר לנערות או למשפחתן. מדובר בנוכל שבא לעשות סיבוב על הורי הכדורגלן במטרה להוציא מהם כ-200 אלף שקלים תוך מצג שווא שהוא יכול להשפיע על העדות".

אתמול האריך בית משפט השלום בראשון לציון בחמישה ימים את מעצרו של החשוד בסחיטה - תומר משעלי בן ה-37 מרמת גן. השופטת זהר סגל דיבון ציינה בהחלטתה כי "מדובר בחשוד בעל עבר פלילי, שלחובתו חמש הרשעות קודמות". בנוסף למשעלי, נעצר גבר נוסף, בן 35 תושב רמת גן, בחשד למעורבות בניסיון הסחיטה. מדובר בקרוב משפחתו של תומר משעלי, והחשד הוא שהם פעלו בצוותא.

מהחקירה עלה כי בני משפחתו של אחד משני הכדורגלנים קיבלו שיחות מגורם אנונימי שהציע למסור במשטרה עדות שתוביל לסגירת התיק בתמורה למאות אלפי שקלים. על פי החשד, האדם הציג את עצמו מטעם משפחתה של אחת מהנערות, ודרש את התשלום בתמורה לכך שתודה ששיקרה ביחס לגילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נוכל שבא לעשות סיבוב על הורי הכדורגלן". החשוד בסחיטה, תומר משעלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שלישי האחרון העידו במשטרה הנערות הקשורות בפרשה במשך תשע שעות. החוקרים הציגו לנערות התכתבויות ששוחזרו מתוך הטלפון הנייד שלהן. גורם בסביבת הנערות מתח ביקורת על חקירת המשטרה, ואמר כי "זה תמוה שהנערות בילו בתחנת המשטרה יותר שעות ממה שנחקרו השחקנים עצמם".

במרכז הפרשה עומד החשד שהכדורגלנים קיימו יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16. שתי הנערות זומנו למסור עדות, לאחר שעלו פערים בגרסאות שנתנו בחקירות הקודמות. טענותיהן של הנערות נחשפו חלקית ב"חדשות 13": "השחקנים לחצו שנשחק משחק וקשרו לתוכו שתיית אלכוהול בשוטים... הם נתנו לנו לשתות שוב ושוב... הם מזגו לנו... הייתי בחוסר שליטה וערפול בגלל האלכוהול שהשקו אותנו", אמרה אחת מהנערות. עם זאת, השחקנים מכחישים את הטענה בתוקף, וממשיכים לטעון כי לא היה אלכוהול בדירה, ושהנערות לא הושקו על ידיהם.

ביום ראשון האחרון דחה בית משפט השלום בראשון לציון את הבקשה לפרסם את שמותיהם של השחקנים. לפי גורמים המעורים בפרטים, שופטת השלום בראשון לציון, זהר סגל דיבון, ציינה בהחלטתה כי לאחר עיון בתיק החקירה נראה שהראיות דלות ולכן אין זה מצדיק ששמם יפורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully