וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: כדורגלן נוסף מוסר עדות במשטרה

17.6.2020 / 10:26

שחקן ששיחק בעבר בליגת העל מוסר עדות בימ"ר מרכז, במסגרת הפרשה המעלה חשד ליחסים אסורים של שחקני מכבי תל אביב עם נערות מתחת לגיל 16. גם שתי הנערות המעורבות מסרו עדות בימים האחרונים

-

כדורגלן נוסף, ששיחק בעבר בליגת העל בכדורגל, הגיע היום (רביעי) למשטרה כדי למסור עדות פתוחה, זאת במסגרת פרשת הכדורגלנים והקטינות, המעלה חשד ליחסים אסורים של שני שחקני מכבי תל אביב עם נערות מתחת לגיל 16.

אתמול, אחת מהנערות המעורבות בפרשה מסרה עדות בימ"ר (היחידה המרכזית) מרכז שברמלה, במשך כשבע שעות. מקורב לנערה אמר כי "היא עוברת שיימינג מטורף ברשתות וימים קשים".

עורך דינה של הנערה, ששי גז, מתח אתמול ביקורת נגד הטענות לפיהן החקירה צפויה להסתיים בקרוב. "איך אפשר לסגור תיק בלי לקחת תגובות?", אמר. "איך צריכה להרגיש מישהי שלא היתה בחקירה וכבר אומרים וכותבים שהתיק שלה נסגר? איך היא צריכה להרגיש כשהיא שומעת שלא נותנים אמון בעדות שלה?".

מתחם האימונים של מכבי תל אביב, קרית שלום. ראובן קסטרו
מתחם האימונים של מכבי תל אביב/ראובן קסטרו

אתמול נודע כי הנערה רשומה כבת 16 בסוכנות דוגמנות המייצגת אותה. נתון זה עשוי להופיע כחלק מקו ההגנה של השחקנים.

לפני שלושה ימים, מסרה עדות נערה נוספת המעורבת בפרשה. בנוסף לכך, המשטרה חקרה באזהרה את שני השחקנים החשודים בקיום יחסים אסורים עם הנערות. בסיום חקירתם, שארכה כארבע שעות, שוחררו הכדורגלנים לביתם בערבות עצמית ללא תנאים מגבילים.

לוואלה! NEWS נודע כי הם מסרו לחוקרים מידע רב, כמו צילומי מסך והקלטות שיש בידיהם. בין היתר, עורכי הדין של השחקנים הציגו מסמכים לפיהם הנערות בנות ה-15 השתמשו בתעודות זהות מזויפות שבהן שנת הלידה שהופיעה היא 2001.

עוד בוואלה!

פרשת הכדורגלנים והקטינות: העדות של הנערה השנייה נדחתה, העו"ד: "היא נראית ילדה"

לכתבה המלאה

עם פתיחת החקירה, במשטרה הזכירו כי בית משפט השלום בראשון לציון הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה העלול לזהות את החשודים או את הקטינות. כמו כן, במכבי תל אביב החליטו להוציא את שני השחקנים לחופשה, עד לבירור כל הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully