וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על תגובת הליכוד: "לא חסיד של הכנסת עיתונאים לכלא"

רה"מ הגיב לפרסום שהפיצה המפלגה בעקבות התחקיר של רביב דרוקר על תיק 4000, לפיו הוא היה צריך להיאסר. לדברי נתניהו, "מדובר בביטוי לא מוצלח של דוברות שקורה מעת לעת". בסרטון האשימו בליכוד את העיתונאי בכך שהוא "מבצע משפט שדה פלילי בראש הממשלה"

צילום: דוברות הליכוד

בעקבות תגובת מפלגתו לתחקיר תכנית "המקור", ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (חמישי) כי הוא "לא חסיד של הכנסת עיתונאים לכלא". במהלך מסיבת עיתונאים בנושא הקורונה נשאל נתניהו על תגובת הליכוד לפיה העיתונאי רביב דרוקר "בעולם מתוקן היה נכנס לכלא על שידור הדלפות פליליות ועל שיבוש הליכי משפט". ראש הממשלה השיב כי "גם אם הדברים נאמרו זה היה ביטוי לא מוצלח של דוברות שקורה מעת לעת".

"אני רוצה יותר חופש, גיוון ותחרות וזה חסר", המשיך נתניהו. "לא יכול להיות שעיתונאים ישבשו מהלכי משפט וידיחו עדים במשפט".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך הצהרתו לתקשורת בנושא נגיף הקורונה, משרד רה"מ, ירושלים 18 באפריל 2020. קובי גדעון/לע"מ, GettyImages
"ביטוי לא מוצלח של דוברות". נתניהו/GettyImages, קובי גדעון/לע"מ

מוקדם יותר היום פרסמה הליכוד סרטון בתגובה לתחקיר שפורסם בתכנית המקור על ידי דרוקר, ובו הקלטות של שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק דאז ורעייתו איריס, בשיחות עם מנכ"ל וואלה! NEWS לשעבר, אילן ישועה. בסרטון האשימה המפלגה את דרוקר בכך שהוא "מבצע משפט שדה פלילי בראש הממשלה" וכי "בעולם מתוקן - היה נכנס לכלא על שידור הדלפות פליליות ועל שיבוש הליכי משפט".

במסגרת התחקיר ששודר אתמול בערוץ 13, הובאו הקלטות במסגרת תיק השוחד בו נאשם נתניהו, בהן השלושה משוחחים על הטיית סיקור לכאורה באתר. נושא השיחה שעלה - פעולות שעושה ראש הממשלה לטובת בזק.

עוד בוואלה!

הליכוד: "בעולם מתוקן דרוקר היה בכלא", נתניהו: "ביטוי לא מוצלח של דובר"

לכתבה המלאה
סרטון ליכוד נגד רביב דרוקר. ., צילום מסך
מתוך הסרטון שפרסמה הליכוד בעקבות תחקיר תכנית "המקור"/צילום מסך, .

לאחר פרסום התחקיר, בליכוד פרסמו סרטון תגובה משלהם ברשתות החברתיות, ובו שורת האשמות נגד דרוקר. "פייק 13 מצנזרים את האמת, החלטנו להפסיק לשתוק", נטען. "רביב דרוקר ממשיך גם הערב לבצע משפט שדה פלילי נגד ראש הממשלה נתניהו: משבש הליכי משפט, מאיים על עדי מדינה, הכל במטרה להטות את דעת השופטים. העובדה שהגורמים המסומכים לא עוצרים את דרוקר ונותנים לא להשתולל בהדלפות וסחיטה באיומים נגד עדים רק מחזקת התחושה שבכל מה שקשור לנתניהו המשחק מכור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully