וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הזוג כדורי בירושלים: המשטרה פרסמה תיעוד של אדם מהזירה

בסרטון שהופץ מערב הרצח אשתקד נראה גבר שהסתובב ברחובות הסמוכים לדירתם של בני הזוג בשכונת ארמון הנציב בבירה. כעת מבקשת המשטרה את סיוע הציבור במציאתו, וכל היודע דבר על זהותו מתבקש לדווח בהקדם למוקד 100. מאז התקרית נעצרו כמה חשודים, אך כולם שוחררו

צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה פנתה היום (שלישי) לציבור בבקשה לסיוע באיתור חשוד ברצח בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים בשנה שעברה. החוקרים איתרו סרטון שצולם בסמוך לזמן הרצח, ב-10 בינואר 2019, ובו נראה אדם שהיה ברחוב ליד הזירה. בתיעוד נראה הגבר בשלב כלשהו מסתיר את פניו. כל היודע דבר על זהות האדם מתבקש לדווח בהקדם למוקד 100 או למספר 02-5391352.

גופותיהם של יהודה ותמר כדורי, בני זוג בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו בדירתם ב-13 בינואר. בתם של בני הזוג ניסתה ליצור איתם קשר כבר שלושה ימים קודם לכן, ופנתה למשטרה לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג, בטרם קבע צוות מד"א שהגיע למקום את מותם. במהלך שנה וחצי מאז הרצח מנסים במשטרה לאתר את האדם שהסתובב שם באזור, אך עוד כה ללא הצלחה.

זהותו של אדם שהיה בסמוך לאירוע רצח שהתרחש בשכונת ארמון הנציב בירושלים. -, אתר רשמי
הגבר שנראה בסמוך לזירת הרצח בינואר 2019/אתר רשמי, -

מאז המקרה נעצרו כמה חשודים, אולם עד כה כולם שוחררו. בחודש דצמבר האחרון בית משפט השלום בירושלים שחרר שלושה חשודים, שהכחישו את מעורבותם ברצח. אחד מהם הוא עבריין המוכר למשטרה והשניים הנוספים הם קרובי משפחתו. השופט אורן סילברמן קבע כי "התברר שהחשד הסביר שהיה לא קיים עוד".

עוד בוואלה!

החשודים ברצח הזוג כדורי בירושלים שוחררו: "החשד הסביר לא קיים"

לכתבה המלאה
תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
יהודה ותמר כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

יום למחרת נעצר עובד ניקיון באזור בחשד למעורבות ברצח. עם זאת, לאחר שלושה שבועות הוא שוחרר מאחר ולמשטרה לא היו ראיות נגדו. זמן קצר לאחר מכן בני משפחה של הזוג נעצרו בחשד למעורבות ברצח, זאת לאחר שנמצאו סתירות לכאורה בעדויותיהם, אך גם הם שוחררו לבסוף לאחר שלא היו למשטרה ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully