וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה צעיר בחשד לאונס ילדה בת 11 בביתה בחיפה

8.6.2020 / 19:27

מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה אין היכרות מוקדמת בין החשוד המוכר למשטרה, תושב העיר בן 21, לבין הילדה או משפחתה. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה. "סומכים על המשטרה שמי שעשה מעשה נפשע כזה יעמוד במהרה לדין וישלם על מעשיו"

עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

(בווידאו: הוארך מעצר חשוד באונס ילדה בת 13 בגינה ברמת השרון, בשבוע שעבר)

המשטרה עצרה הערב (שני) צעיר בן 21, תושב חיפה, בחשד שאנס ילדה כבת 11 בביתה בעיר ביום שבת. החשוד במעשה יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

על פי החשד, מדובר בגבר זר שנכנס לביתה של הילדה ותקף אותה. הילדה הועברה לבדיקת גורמי רפואה במרכז הרפואי בעיר ולגביית עדות על ידי חוקרת ילדים. לאחר איסוף ממצאים בזירה וחומרי תיעוד, סריקות וגביית עדויות, הצליחו החוקרים להגיע לחשוד במעשה.

החשוד מתגורר בשכונה הסמוכה למקום האירוע, ומוכר למשטרה מתחום הפלילים, אם כי מעבירות רכוש ולא מעבירות מין. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה אין היכרות מוקדמת בינו לבין הילדה או המשפחה.

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
החשוד נעצר לאחר שורת פעולות חקירה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

"יישר כוח וכל הכבוד למשטרה", אומר לוואלה! NEWS בתגובה ראשונה אלי פיסו, יו"ר ועד שכונת נווה שאנן בחיפה, "כפי שאמרנו מאז יום שבת, אנחנו סומכים על משטרת ישראל ועל שוטרי חיפה שיעשו עבודה נאמנה ומקצועית. אנחנו סומכים עליהם שמי שעשה מעשה נפשע כזה יעמוד במהרה לדין וישלם על מעשיו".

זהו לא המקרה היחיד שבו עלה חשד לאונס קטינה בימים האחרונים. ביום שלישי שעבר, תושב ירושלים בן 25 נעצר בחשד שאנס נערה בת 13 ברמת השרון. על פי החשד, הוא הכיר אותה באפליקציה וקבע להיפגש איתה בגינה ציבורית בעיר מגוריה. במהלך הפגישה, הוא השקה אותה באלכוהול ובהמשך אנס אותה. החשוד נעצר במקום לאחר שניסה להימלט מהשוטרים שהוזעקו למקום, אחרי שעובר אורח הבחין בגבר שוכב על הנערה במדשאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully