וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרה של אלופת ישראל לשעבר החשודה בסחר בנשים

4.6.2020 / 17:10

בית משפט השלום בת"א האריך בשישה ימים את מעצרה של בת ה-50 שעל פי החדש הפעילה רשת זנות מסועפת באזור המרכז. נציג המשטרה בדיון אמר כי מדובר בתיק מורכב שעובדותיו מטלטלות. עורכת דינה: "היא מגיעה לחקירות מותשת פיזית"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרה של אלפות ישראל לשעבר באתלטיקה, אישה בת 50 מרמת גן, החשודה בהפעלת רשת זנות מסועפת באזור המרכז. על פי החשד, בת ה-50 הובילה את מסע פרסום גיוס הקורבנות יחד עם בן זוגה לשעבר בן ה-51, אף הוא תושב רמת גן.

השופטת ענת יהב כתבה בהחלטתה להאריך את מעצר החשודה כי "כבר בהארכת המעצר הראשונה קבעתי כי קיים חשד סביר ואף למעלה מכך משלל החשדות המיוחסים לחשודה כאשר יש מארג ראיות מקיף וענף אשר כולל ראיות שונות החל מפורנזיות וכלה בעדויות ממספר רב של אנשים".

עוד כתבה השופטת כי "קיימת נסיבה מחמירה לעניין הבאת הנשים לעיסוק בזנות כאשר מדובר במה שלטעמי עונה על הקריטריון של סחר בנשים לצורך בזנות. יש כאן ניצול של חולשה. יש פעולות כוחניות שמאלצות את הנשים לבצע את העיסוק בזנות גם אם לא באופן ישיר החשודה שלטה ביד רמה והבינה לעומק את הפעולות הנדרשות לתחזוק אותה הרשת, כך על פי החשד".

החשודה המרכזית בהפעלת רשת הסחר בנשים. -, אתר רשמי
החשודה בפרשה, אלופת ישראל לשעבר/אתר רשמי, -

נציג המשטרה אמר בדיון בבית המשפט כי ישנה התפתחות דרמטית בחקירה. "מדובר בתיק מורכב ומסועף ובאופן אישי גם מטלטל. בישראל של 2020 קל מאוד לקנות בחורה, ולהביא אותה לארץ. ולא רק בעניין הסחר בבני אדם, אלא בסוג שירותי המין שניתנו באותם בתי בושת", טען.

עו"ד אורית חיון, שמייצגת את החשודה: "הושיבו אותה בתא עם עצורה אחרת שתקפה אותה. היא מגיעה לחקירות מותשת פיזית וגופנית".

הפרשה, שבמסגרתה נעצרו עוד שבעה חשודים נוספים, הותרה לפרסום ביום שני השבוע בתום חקירה סמויה שערכה ימ"ר תל אביב בשיתוף רשות המסים והביטוח. על אף זאת, שמה של החשודה נותר חסוי.

מוקד הפעלת רשת הסחר בנשים ברמת גן  1 ביוני 2020. ראובן קסטרו
אחד ממקודי הפעלת הסחר בנשים. ר"ג/ראובן קסטרו

מפרטי החקירה עולה כי החשודה ניהלה את עובדי הרשת ואף הדריכה את הנשים כיצד עליהן לפעול במסגרת עבודתן. הן הועסקו בדירות דיסקרטיות בגבעתיים, רמת גן, פתח תקווה ורעננה. לצדה פעלו חשודים נוספים שהוגדרו על פי תפקיד ותחומי אחריות.

גם מעצרו של בעלה לשעבר של החשודה המרכזית, שגם הוא חשוד מרכזי בתיק, הוארך עד ליום שלישי. עו"ד נטלי אוטן, שמייצגת את הגרוש, אמרה כי "בית המשפט קבע היום שביחס לחשד המרכזי של סחר בנשים, יש לחזק את החשדות בטרם תתבקש הארכת מעצר נוספת בכל הנוגע לחשוד אותו אנחנו מייצגים". היא הוסיפה כי "אנו מצפים מהיחידה החוקרת להטיח את הראיות בפניו על מנת שיציג את גרסתו, ולא להמתין על מנת להרוויח ימי מעצר נוספים, ובסופו של דבר שיתגלה שההר הוליד עכבר"

מוקד הפעלת רשת הסחר בנשים בפתח תקווה 1 ביוני 2020. ראובן קסטרו
מוקד נוסף של הפעלת רשת הסחר בנשים, פתח תקווה/ראובן קסטרו

מפעילי הרשת, שעל פי החשד ניהלו אותה במשך כמה שנים, עשו זאת בשיטתיות ובתחכום, תוך ניצול ופגיעה בקורבנות. כך, הנשים שהובאו לישראל במסגרתה גויסו בפרסומי מודעות באתרים ברוסית בארץ ובחו"ל: "דרושות מעסות - שכר גבוה". שירותי המין בדירות הדיסקרטיות פורסמו אף הם במסווה של שירותי עיסוי באתרי סקס שונים.
.

  • עוד באותו נושא:
  • זנות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully