וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: מאבטח דקר 39 איש בגן ילדים בדרום המדינה

4.6.2020 / 9:02

התקרית התרחשה במחוז גואנגשי ובין הפצועים גם המנהל. מניעיו של המאבטח עדיין לא ידועים, אך בשנים האחרונות קרו כמה תקיפות קטלניות במוסדות חינוך במדינה. הוא נמצא בחקירה

כוחות משטרה מחוץ לזירת התקיפה בבית ספר בבייג'ינג לאחר ששרת בבית ספר יסודי נכנס עם פטיש לכיתה והיכה בילדים שהיו בשיעור 8 בינואר 2019. רויטרס
שוטרים מחוץ לבית ספר שבו הותקפו תלמידים, ינואר 2019/רויטרס

מאבטח דקר היום (חמישי) 39 איש בגן ילדים בדרום המדינה. מניעיו של המאבטח עדיין לא ידועים, אך בשנים האחרונות קרו כמה תקיפות קטלניות במוסדות חינוך במדינה. זה הוביל להידוק אמצעי האבטחה והרשויות אמרו כי התוקפים היו בעיקר באנשים מתוסכלים או בבעלי בעיות נפשיות.

התקיפה היום קרתה בקנגוו שבמחוז גואנגשי. בין הפצועים היו 37 ילדים ושני מבוגרים הסובלים מפציעות שונות. המאבטח זוהה בתור לי, והוא נמצא בחקירה. ברשת CCTV אמרו כי 40 איש נפצעו, בהם שלושה קשה, כולל מנהל המקום ומאבטח אחר.

ב-2018 אישה פצעה 14 ילדים בגן ילדים במערב המדינה. ב-2010, כמעט 20 ילדים נרצחו בהתקפות בבתי ספר ובתגובה הציבו מוסדות חינוך רבים גדרות ומאבטחים בכניסה אליהם. החוק בסין מגביל אחזקה ומכירה של כלי נשק, והתקיפות הללו מבוצעות בדרך כלל עם סכינים ועם חומרי נפץ מאולתרים.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully