וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר משוחרר רצח 8 תלמידים ביום הראשון ללימודים בסין

3.9.2019 / 10:20

המשטרה עצרה גבר בן 40, שתקף בית ספר במרכז המדינה, אולם לא ברור באיזה אמצעי השתמש בעת המתקפה. המניע שלו לא ידוע, אך לאחרונה הוא סיים לרצות עונש מאסר על ניסיון רצח. בשנים האחרונות אירעו כמה מתקפות נגד תלמידים ברחבי סין

כוחות משטרה מחוץ לזירת התקיפה בבית ספר בבייג'ינג לאחר ששרת בבית ספר יסודי נכנס עם פטיש לכיתה והיכה בילדים שהיו בשיעור 8 בינואר 2019. רויטרס
שוטרים מחוץ לבית ספר בבייג'ינג שהותקף על ידי שרת, ינואר/רויטרס

שמונה תלמידים נרצחו ועוד שניים נפצעו על ידי אדם שתקף בית ספר במרכז סין, ביום הראשון ללימודים - כך אמרה היום (שלישי) המשטרה בעיר אנשי. התוקף, בן 40, זוהה רק בשם משפחתו יו, נעצר ונחקר. לא ידוע באיזה אמצעי הוא השתמש כדי לרצוח את התלמידים, שגילם לא פורט.

הוא החל במתקפה שלו בשעה 8:00 אתמול, בכפר צ'אוינגפו, הסמוך לאנשי שבמחוז חוביי. המניע לתקיפה לא ידוע, ולא היה קשר בין הקורבנות. לפי דיווח מקומי, שציטט אנשי צוות מבית כלא במחוז, החשוד שוחרר ביוני האחרון ממאסר אחרי שריצה עונש על ניסיון רצח.

בשנים האחרונות הותקפו בתי ספר ברחבי סין על ידי חמושים בסכינים, ובעקבות זאת הגבירו את הרשויות את האבטחה סביבם.

באפריל האחרון, אדם חמוש בסכין רצח שני בני אדם ופצע שניים נוספים בבית ספר יסודי במחוז הונאן. שנה קודם לכן, תלמיד לשעבר רצח תשעה אנשים ופצע יותר מ-12 כשתקף חטיבת ביניים במחוז שנגסי שבצפון-מערב סין, ככל הנראה כנקמה על כך שהושפל בתור תלמיד במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully