וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של ג'ורג' פלויד שוחח עם טראמפ: "הוא לא נתן לי הזדמנות לדבר"

פילוניז פלויד, שההרג של אחיו בידי שוטר לבן הצית מהומות ברחבי ארה"ב, אמר כי הוא "פגוע" אחרי שהשיחה עם הנשיא "הייתה כה מהירה, עד שהוא לא נתן לי הזדמנות לדבר". לדבריו, "אמרתי לו שאני רוצה צדק"

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

אחיו של ג'ורג' פלויד, העצור השחור שחניקתו למוות בידי שוטר לבן הציתה הפגנות זעם בארצות הברית, אמר כי הנשיא דונלד טראמפ "לא נתן לו הזדמנות לדבר". פילוניז פלויד אמר היום (ראשון) בריאיון לרשת MSNBC כי שיחת הניחומים מצד נשיא ארצות הברית הסתיימה בתסכול מבחינתו.

"זה פגע בי", אמר אחיו של ג'ורג', בן 46, שנהרג בשבוע שעבר במיניאפוליס. "השיחה עם טראמפ הייתה כה מהירה, עד שהוא לא נתן לי את ההזדמנות לדבר. זה כאב. ניסיתי לדבר איתו, אבל זה היה כאילו שהוא משתיק אותי ואומר 'אני לא רוצה לשמוע את מה שאתה אומר'".

ג'ורג' פלויד, העצור השחור שנהרג בידי שוטר לבן בעיר מיניאפוליס. -, אתר רשמי
"הוא לא היה בן אדם מבחינתם". ג'ורג' פלויד/אתר רשמי, -

לדבריו, "רק אמרתי לו שאני רוצה צדק. אמרתי לו שאני לא יכול להאמין שהם ביצעו לינץ' לאור יום. אני לא עומד בזה. אני לא יכול. זה פוגע בי". הוא אמר כי יש להאשים ברצח מדרגה ראשונה את כל ארבעת השוטרים שהיו מעורבים בהרג אחיו ולהוציא אותם להורג. עד כה, רק השוטר החונק, דרק צ'ובין, נאשם ברצח, מדרגה שלישית. שלושת השוטרים הנוספים הודחו מהמשטרה אך טרם הועמדו לדין.

עוד בוואלה!

ארה"ב נזקקה לדמות מאחדת. טראמפ הציע לה רק ירי וכלבים אכזריים

לכתבה המלאה

"לא היה להם אכפת מה שיקרה לאח שלי. הוא לא היה בן אדם מבחינתם. הוא היה תולעת, הוא היה כלום. אני יכול לדמיין לכמה בני אדם הם התנהגו ככה", אמר פלויד, שהיה נסער, בריאיון עם הכומר השחור אל שרפטון. "אני לא מבין, בן אדם. למה אנחנו צריכים לעבור את זה? למה אנחנו צריכים לעבור את כל הכאב זה? אני אוהב את אחי, אני לא אראה אותו עוד לעולם ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully