וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה תלמידים חלו בקורונה, הגמנסיה העברית בירושלים תיסגר

תלמידים ואנשי צוות חינוכי שבאו במגע עם התלמידים החולים נדרשו להיכנס לבידוד, כשהמוסד כולו יעבור לפעול במתכונת של למידה מרחוק. במקביל, ביה"ס נבון ברחובות, שמורות העובדות בו נדבקו בנגיף, ייפתח מחדש כבר בראשון הקרוב, עם תום תקופת הבידוד

צילום: יותם רונן

עיריית ירושלים הודיעה הערב (רביעי) כי בית הספר "הגמנסיה העברית רחביה" בעיר ייסגר ויעבור למתכונת למידה מרחוק, לאחר ששלושה תלמידים בו נדבקו בנגיף הקורונה. בנוסף, עשרות תלמידים ומורים מבית הספר הגימנסיה בעיר נשלחו לבידוד. "העירייה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות ומד"א והחל ממחר בבוקר יתקיימו בדיקות לכל אנשי הצוות החינוכי", נמסר מהעירייה.

בית הספר הודיע להורים כי שניים מהנדבקים לומדים בכתה ז' ואחד בכתה ט', והנחה את התלמידים ואנשי הצוות שנדרשו בבידוד כתוצאה מכך להיבדק דרך קופות החולים. ההחלטה על סגירת בית הספר התקבלה בתיאום עם משרד החינוך ומשרד הבריאות. "הורים יקרים, כשחשבנו שאנחנו בשלהי האירוע הוא תקף אותנו בעוז. נוכל גם לאתגר זה", כתבו בבית הספר להורי התלמידים.

בית הספר נבון ברחובות, שנסגר בעקבות הידבקות מורה בקורונה. 15 במאי 2020. יותם רונן, אתר רשמי
תמה תקופת הבידוד. בית הספר "נבון" ברחובות/אתר רשמי, יותם רונן

בהודעה מוקדמת מטעם המוסד החינוכי, נכתב כי התלמידים שנדבקו בנגיף נמצאים בבידוד בביתם וחשים בטוב. "על פי הנחיות משרד הבריאות, התלמידים הלומדים עמם נדרשים להיכנס לבידוד ביתי של שבועיים מיום החשיפה האחרונה. בנוסף לכך יכנסו לבידוד גם המורים שלימדו את התלמידים". לדבריהם, חדרי הכיתות יעברו עוד היום ניקיון וחיטוי יסודיים.

בתוך כך, בית הספר "נבון" ברחובות בו אובחנה מורה כנשאית קורונה ייפתח מחדש ביום ראשון הקרוב, זאת בתום תקופת הבידוד של המורים והתלמידים במוסד - כך נמסר מעיריית רחובות.

עוד בוואלה!

ההתפרצות בבית הספר ברחובות: מורה רביעית נדבקה בקורונה

לכתבה המלאה
הגימנסיה העברית רחביה בירושלים. מתוך גוגל מפות, אתר רשמי
יערכו בדיקות קורונה לכל התלמידים המבודדים. ביה"ס הגימנסיה בירושלים/אתר רשמי, מתוך גוגל מפות

פעילות בית הספר ברחובות הופסקה לפני כשבועיים לאחר שמורה נוספת מהצוות החינוכי נדבקה בנגיף. לאחר ששלוש מורות וארבעה תלמידים נוספים נדבקו. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, נשלחו התלמידים והצוות החינוכי לבידוד. לדברי העירייה, בית הספר עבר חיטוי מקיף, והם עומדים בקשר הדוק עם הנהלת המוסד והצוות החינוכי וכן עם משרד החינוך, משרד הבריאות, הנהגת ההורית הבית ספרית ונציגות תושבי השכונה. בבית הספר נדבקו בעבר בקורונה שלוש מורות נוספות וכן ארבעה תלמידים, מה שהכניס לבידוד כ-90 תלמידים.

(עדכון ראשון: 18:57)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully