וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 29 נהרג בתאונת דרכים סמוך למג'ד אל-כרום

כאמל חמדאן נפצע אנוש ופונה על ידי צוות מד"א למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו לקבוע את מותו. בתאונה נפצעו באורח קל שלושה בני אדם נוספים שהיו ברכב הפוגע. על פי החשד, הוא נכנס מאחור בעוצמה ברכב

צילום: מד"א, עריכה: ניר חן

(בווידאו: ילד בן 6 נפצע אנוש בתאונת דרכים בירושלים, 11 במאי)

רוכב אופנוע בן 29, כאמל חמדאן תושב מג'ד אל-כרום, נהרג הלילה (שבת) בתאונת דרכים עם רכב פרטי בכביש 85 סמוך לכפר שבצפון הארץ. צוות מד"א שהגיע לזירה, העניק לרוכב האופנוע טיפול רפואי ופינה אותו במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו לקבוע את מותו. בתאונה נפצעו באורח קל שלושה בני אדם שהיו ברכב הפוגע. המשטרה פתחה בחקירה ועל פי החשד, הקורבן נכנס מאחור בעוצמה ברכב הפרטי.

באותה השעה צעיר כבן 25 התנגש עם רכבו בכמוד ברחוב בעלי התוספות פינת הצדיק מירושלים בבאר שבע. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו עם חבלת ראש לבית החולים סורוקה בעיר.

כאמל חמדאן, תושב מג׳ד אל-כרום בן 29, שנהרג מפגיעת רכב בכביש 85 סמוך לכפר בו מתגורר. 23 במאי 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
כאמל חמדאן, תושב מג׳ד אל-כרום בן 29, שנהרג מפגיעת רכב הלילה/אתר רשמי, אתר רשמי
זירת התאונה בה נהרג כמאל חמדאן, רוכב אופנוע בן 29, שנכנס מאחור ברכב סמוך למג'ד אל-כרום. 23 במאי 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
זירת התאונה בה נהרג חמדאן בן ה-29 בכביש 85, הלילה/אתר רשמי, אתר רשמי

לפני ארבעה ימים, גבר כבן 30 נהרג לאחר שהתנגש עם רכבו בגמל בכביש 222 בנגב, בין היישובים צאלים ורתמים. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את הגבר בתוך הרכב, כשהוא ללא סימני חיים, וקבעו את מותו במקום.

פרמדיק מד"א בוריס מנטו סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהדרדר עשרות מטרים בתהום, כשאין גישה אליו מחלקו העליון של הכביש. הגענו עם הניידת טיפול נמרץ למרגלות הכביש ומשם המשכנו רגלית עם ציוד רפואי עד שהגענו לרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully