וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר למי שלא יחבוש מסיכה: קטאר מגבירה את המאבק בקורונה

19.5.2020 / 12:19

הנסיכות הקטנה, שבה מספר הנדבקים השני בגובהו מכל מדינות המפרץ, מחמירה את הענישה ואת הסגר כדי לעצור את ההתפשטות. כל החנויות, פרט למקומות חיוניים, ייסגרו עד לסוף החודש

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

(בווידאו: טראמפ אמר שהוא נוטל תרופה נגד מלריה כטיפול מניעתי לקורונה)

קטאר הידקה את המגבלות על הפעילות הכלכלית במדינה, והורתה לכל החנויות לסגור את שעריהן עד לסוף החודש כדי לעצור את התפשטות נגיף הקורונה. הנסיכות אף הודיעה כי מי שלא יחבוש מסיכה מסתכן בקנסות בגובה אלפי דולרים או בעונשי מאסר של עד שלוש שנים. על פי ההחלטה שהתקבלה אתמול (שני) בממשלה, בתי מרקחת, חנויות מזון ואספקת מזון יוחרגו. קניונים ומסעדות כבר היו סגורים.

הנסיכות, המונה כ-2.8 מיליון תושבים, דיווחה אתמול על 1,364 מקרי הידבקות חדשים, מה שהעלה את סך כל המקרים ל-33,969. זהו מספר הנדבקים השני בגובהו בקרב שש מדינות המפרץ אחרי שכנתה הגדולה ערב הסעודית. מניין המתים הוא 15.

קטאר, שרוב תושביה הם אזרחים זרים, ראתה, כמו מדינות מפרץ אחרות, את הנגיף מתפשט בקרב עובדים זרים החיים בשכונות צפופות עם שכר נמוך.

גן משחקים סגור, דוחא, קטאר, 17 במאי 2020. רויטרס
גן משחקים בבירה דוחא סגור, ראשון/רויטרס

אמצעים נוספים שאושרו על ידי הממשלה כוללים דרישה מכל האזרחים והתושבים להתקין אפליקציה המיועדת לעקוב אחרי חולי קורונה החל מיום שישי.

כמו כן, מספר הנוסעים במכוניות יהיה שניים ושלושה במוניות. האוטובוסים יוכלו לנסוע רק בחצי הקיבולת שלהם. לתושבים יהיה מותר להתאמן סמוך למקום מגוריהם, תוך שמירה על מרחק וחבישת מסיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully