וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מגבלות הקורונה: בית קפה מנע מראשת ממשלת ניו זילנד להיכנס

18.5.2020 / 13:52

ארדרן ובן זוגה רצו להיכנס לבית קפה בבירה, אך בשל מחסור במקום הם שבו על עקבותיהם. כמה דקות לאחר מכן, אחד מהעובדים רץ אחריהם כדי לבשר להם שהתפנה שולחן. "היא המתינה כמו כל אחד אחר", אמרו בלשכתה של ראשת הממשלה, שזכתה לשבחים על בלימת המגיפה במדינה

רויטרס

ראשת ממשלת ניו זילנד, ג'סינדה ארדרן ובן זוגה לא הוכנסו לבית קפה בבירה, לאור מגבלות המקום שהוטלו כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה. ממשלתה של ארדרן, שזכתה לשבחים בינלאומיים על מאבקה בנגיף, שחררה ביום חמישי מגבלות רבות על התקהלויות בציבור ופתחה מחדש בתי קפה, בתי קולנוע וקניונים לאחר חודשיים של סגר, מהנוקשים ביותר בעולם.

על פי כלי תקשורת במדינה, ארדרן ובן זוגה קלארק גייפורד הלכו ביום שבת לבית קפה בבירה וולינגטון, שאמר להם שהמקום מלא מדי. אחד העובדים רץ אחריהם כעבור כמה דקות, אחרי ששולחן התפנה. בן זוגה של ראשת הממשלה לקח על עצמו את האחריות.

"אני צריך לקחת אחריות, אני לא ארגנתי ולא הזמנתי בשום מקום", כתב גייפורד בטוויטר. "זה היה נחמד מאוד עבורם להשיג אותנו כשהתפנה מקום. שירות א"א".

ראש ממשלת ניו זילנד, ג'סינדה ארדרן במהלך מסיבת עיתונאיים בוולינגטון 20 באפריל 20202. AP
הקלה על המגבלות בזכות השיפור במצב. ארדרן/AP

לשכת התקשורת של ארדרן אמרה כי לאור המגבלות הנוכחיות, המתנה בבתי הקפה היא דבר צפוי. "ראשת הממשלה אמרה שהיא המתינה כמו כל אחד אחר", נמסר בהודעת לשכתה, שצוטטה על ידי ערוץ הטלוויזיה הציבורי של ניו זילנד.

ניו זילנד הצליחה לבלום את המגיפה לפני שהיא הכבידה על מערכת הבריאות הציבורית. נכון לאתמול, על פי נתוני משרד הבריאות, אובחנו 1,149 מקרים ו-21 מקרי מוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully