וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: סירה פוגעת באבוב במהלך שייט בכנרת, שלושה נפצעו קל

15.5.2020 / 13:27

שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם נפצעו באורח קל לאחר שסירת שייט התנגשה באבוב שעליו שהו. הם פונו לטיפול בבבית החולים פוריה עם חבלות בגפיים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

צילום: תיעוד מבצעי מד״א, אדיר קריאף. עריכה: שאול אדם

שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם, נפגעו היום (שישי) באורח קל מפגיעת סירה בכנרת. השלושה נפצעו במהלך פעילות ספורט ימי כשסירת שייט התנגשה באבוב שעליו שהו. הם פונו לטיפול רפואי בבית החולים פוריה עם חבלות בגפיים. בסרטון שהתפרסם זמן קצר אחרי, מתועדת התאונה.

חובש מד"א רביע חורי שמשיט את סירת הים-בולנס של מד"א בכנרת סיפר כי "כחלק מההערכות לפתיחת עונת הרחצה אנחנו נמצאים בכוננות עם הסירה. כשקיבלנו את הדיווח על הפצועים היינו במרחק של פחות מק"מ מהמקום".

זירת האירוע בו נפצעו שלושה צעירים כבני 20 מפגיעת סירה בחופי הכנרת. 15 במאי 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"הדיווח הראשוני היה שהפצועים עדיין בתוך המים". שלושת הצעירים מקבלים טיפול/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

לדבריו, "במקביל לאמבולנס שהוזנק לאירוע הוזנקו גם מסוקים. הדיווח הראשוני היה שהפצועים עדיין בתוך המים ושיש לנו יכולת לחלץ אותם. כשהתקרבנו למקום, לשמחתנו הרבה זיהינו מיד שמדובר בפצועים קל ושהם נמצאים על הטיילת ומחוץ למים. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות והענקנו להם טיפול רפואי לחבלות היבשות שמהם הם סבלו, הם הועלו לאמבולנס ופונו במצב יציב לבית החולים".

כוחות משטרה של השיטורי הימי אספו ממצאים, גבו עדויות ופתחו בחקירת נסיבות התאונה בשיתוף חוקרי תאונות ימיות של משרד התחבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully