וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 74 נהרג בהתרסקות מצנח ממונע מעל הכנרת

22.4.2020 / 11:23

הגבר, תושב כרמי יוסף, חולץ מהאגם על ידי סירת דייגים שחלפה במקום, ופונה לאחר פעולות החייאה לבית החולים בפוריה. ככל הנראה, הוא התמוטט לאחר שלקה בליבו. חוקרי המשטרה ורשות שדות התעופה החלו באיסוף הממצאים לחקירת נסיבות התאונה

עריכה: ניר חן

גבר בן 74 שטס במצנח ממונע התרסק הבוקר (רביעי) אל הכנרת, ככל הנראה לאחר אירוע לב, שבעקבותיו התמוטט. מותו של האיש, תושב כרמי יוסף, נקבע בבית החולים פוריה.

כוחות השיטור הימי זיהו את ההתרסקות והחלו לפעול לחילוצו של הגבר, שנאסף לבסוף על ידי סירת דייגים שחלפה באזור ופינתה אותו לחוף אמנון. שם, חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, שבסיומן פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים פוריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצנח הרחיפה שהתרסק, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשהגענו לחוף, ראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה על קו המים ומבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות", סיפר פראמדיק מד"א דודו פחימה, שהוזעק למקום, "המשכנו את הטיפול הרפואי שככל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו לביה"ח תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים וביצוע פעולות החייאה".

חוקרי המשטרה ורשות שדות התעופה החלו באיסוף הממצאים לחקירת נסיבות התאונה.

אירוע דומה אירע בקיץ האחרון, אז נפגעו שני צנחנים: גבר כבן 73 שנהרג ונערה כבת 16 מבולטימור שנפגעה באורח בינוני. השניים התרסקו על צוק באזור ארסוף, כאשר לוחמי 669 וכבאים הוזעקו על מנת לחלץ אותם מהצוק, שעליו נלכדו.

עוד בוואלה!

פיגוע דריסה ודקירה ליד מעלה אדומים: לוחם נפצע בינוני, המחבל נורה למוות

לכתבה המלאה
מצנח רחיפה ממונע התרסק באגם הכנרת. 22 באפריל 2020. דוברות משטרת ישראל
החילוץ, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

חובשים ופראמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, פינו במסוק את הנערה, שנמצאה בהכרה וסבלה מחבלות בגפיים, להמשך טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר.

(עדכון ראשון 10:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully