וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע בו הגולש חבט בפניו של הכריש וחייו ניצלו בנס

25.5.2020 / 0:00

גולש צרפתי בילה להנאתו בחוף באוסטרליה אלא שלפתע הגיח מתוך המים כריש ונשך אותו ברגלו, כשגם מחלץ מקומי לא הצליח לעזור. בסוף, תושיה של הגולש הצילה את רגליו ואת חייו. צפו בתיעוד המדהים

NINE NEWS

גולש צרפתי ניצל בקושי ממלתעותיו של כריש אחרי שהצליח לחבוט בו בפניו כשהוא תקף אותו בחוף באוסטרליה. בתקשורת המקומית דווח שדילן נאקאס, בן 23, יצא מהתקרית עם פצעים שטחיים בלבד אחרי שהדג נשך אותו ברגל אחת כשהוא גלש בחוף בל שבטורקוואי, ויקטוריה, בשבוע שעבר.

בתיעוד המפחיד הוא נראה צועק ומשתולל עם רגליו כשהוא שוכב על גבי הגלשן. התושב המקומי מת'יו סדונארי, שהגיע למקום כדי לעזור לנאקאס, צעק אף הוא וגם ניסה לעזור לו לברוח - אך ללא הואיל. לבסוף נאקאס שלח שני אגרופים לפניו של הכריש, מה שאפשר לו לברוח. לאחר מכן נראה הכריש שוב על גל נוסף, ממש אחרי שני הגברים כשבורחים לכיוון החוף.

התיעוד נתפס על ידי אזרח מקומי נוסף שצילם את חברו גולש, אך סובב את המצלמה ברגע ששמע את ההתרחשות. סדונארי סיפר לחדשות השעה 9, שהוא לא הבין כמה המצב חמור עד שהוא שמע את נאקאס צועק בפעם הראשונה. "בהתחלה חשבתי שהוא צוחק עם החברים שלו", אמר האוסטרלי, "ואז ראיתי את הסנפיר".

למרות החוויה הקשה, נאקאס מחכה לחזור לגלוש. "בעוד שבוע, כשהרגל שלי תהיה בסדר, אני אחזור לגלוש באותו המקום", הוא סיפר לגילונג אדוורטייזר, "נלחמתי בו ואני בסדר. הכל טוב. הרגליים שלי בסדר וזה הכי חשוב". המחלץ האוסטרלי אמר שהוא לא הבין כמה הכריש היה קרוב עד שראה את התיעוד בפעם השנייה, "כשדיוושנו בחזרה, רואים את הכריש מאחורינו, ולא ידעתי שהוא עדיין שם. חשבתי לחזור בחזרה לים, כי היה די נאה. שמח שלא עשיתי את זה, כי יכול להיות שהוא היה קופץ גם עליי".

  • עוד באותו נושא:
  • כריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully