וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות שמוכיחות: כריש פרהיסטורי מפלצתי במשקל 100 טונות עדיין חי במצולות?

19.8.2018 / 9:26

האם היצור העצום ממעמקי האוקיינוסים שצולם לאחרונה בסרטונים ותועד בתמונות מחשידות הוא אכן הכריש שלכאורה נכחד לפני מיליוני שנים? זה מה שהסרט "אימה במצולות" עושה לקונספירטורים

אימה במצולות - טריילר/טוליפ אנטרטיימנט

בסרטון - הטריילר לסרט "אימה במצולות"

כריש ענק ששוקל 100 טונות עדיין משוטט לו במעמקי האוקיינוסים - כך טוענים קונספירטורים ברחבי העולם. לטענתם, הכריש המפלצתי שמכבב בימים אלה בסרט "אימה במצולות" עם ג'ייסון סטיית'האם, שלפי כל העדויות נכחד מהעולם לפני מיליוני שנים, עדיין חי וקיים בתחתית האוקיינוס.

כריש המגלודון (Megalodon) היה ענק ים קדום, כריש מפלצת אימתני בגודל עצום, שנחשב לכריש הגדול ביותר שחי אי-פעם. עד לפני כמיליון וחצי שנים הוא שלט ללא עוררין באוקיינוסים. המדענים סבורים שהמגלודון הפרהיסטורי היה הכריש הגדול ביותר שחי אי-פעם וממילא.

מקור המילה מגלודון מיוונית, בה המילים "מגס" (אתם מכירים את המילה "מגה", גדול) ו"אודון" פירושן ביחד "שיניים גדולות" או "גדול השן". מכיוון שלכרישים אין עצמות, לא נשארו מאובני עצמות שלו אולם כן אותרו שיניים עצומות, באורך של כ-20 סנטימטרים כל אחת. על פי שרידי השיניים של מפלצת הים הזו, נראה שהכריש ענק-הממדים הזה היה בעל אורך של כ-20 מטרים ואף יותר. אומדן המשקל של המפלצת האיומה הזו היה פי 13 ממשקל העמלץ הלבן, הענק של ימינו, ופי 6 ממשקלו של דינוזאור טי רקס.


עוד ב"אסור לפספס"
הכי אכזרי שיש: כך מנע זבוב חצוף את אחד משיאי העולם המרשימים ביותר שראינו
קיימה יחסי מין עם 15 רוחות רפאים ומצאה את האחד שיכניס אותה להריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully