וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלל מינית ושדד את כספו: 21 שנות מאסר נגזרו על צעיר שתקף נער

11.5.2020 / 12:36

מתן לוגסי, צעיר בן 22, תקף במשך שעות נער בן 17. בהמשך אילץ אותו למשוך כספים מכספומט וגנב את הטלפון הנייד שלו. כעת גזר עליו בית המשפט מאסר ממושך ותשלום פיצוי בסך מאה אלף שקלים. "הענישה מבטאת את הנזק הפיזי ובעיקר הנפשי שנגרם למתלוננים בתיקי מין"

צילום: פרקליטות, N12, עריכה: ניר חן

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שני) 21 שנות מאסר על מתן לוגסי, צעיר בן 22, שתקף באכזריות נער בן 17. לוגסי יפצה את הנער שהותקף במאה אלף שקלים.

האירוע התרחש ב-2018. לוגסי ראה ברחוב בשעת ערב את הנער, שלא הכיר לפני כן, והצליח להוביל אותו לאזור חשוך - שם תקף אותו והתעלל בו מינית במשך שעות. לאחר מכן אילץ אותו למשוך עבורו כספים מכספומט, והורה לו לשוב לשם מדי יום כדי למשוך עבורו סכומים נוספים. הוא גם שדד ממנו את הטלפון הנייד שלו.

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
21 שנות מאסר ופיצויים בסך מאה אלף שקלים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

"הנאשם תקף בברוטליות ובאכזריות את המתלונן, קטין כבן 17 שכל חטאו שהלך לתומו רחוב. לאחר מכן ביצע בו עבירות מין קשות במשך שעות ארוכות, תוך התעללות פיזית ונפשית, איים עליו ושדד את כספו והטלפון הסלולרי שלו", אמרה עו"ד ליטל קורן שניהלה את התיק מטעם פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) יחד עם עו"ד רותם נוימן-וסרמן.

לדבריה, "הענישה שהטיל בית המשפט מבטאת את החומרה היתרה בעבירות מין, בפרט נגד קטינים, ואת הנזק הפיזי ובעיקר הנפשי שנגרם למתלונן בתיק זה ונגרם גם למתלוננים בתיקי מין אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully