וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נוסע שיסה את כלבו בנהג אוטובוס לאחר שביקש ממנו לרדת

מונתסר עיסא, נהג בירושלים, ביקש מנוסע שעלה לאוטובוס עם כלב פיטבול לרדת לפי הוראות משרד התחבורה. לדבריו, הנוסע תקף אותו, ולאחר מכן אף הורה לכלבו לתקוף את הנהג, שנפצע קל. ביום למחרת הנוסע נעצר. אגד: "לא לעבור לסדר היום"

עריכה: ניר חן

נהג אוטובוס "אגד" הותקף אמש (רביעי) במהלך נסיעה בירושלים על ידי כלב של נוסע. לפי תלונה שהוגשה במשטרה, הנוסע שיסה בנהג, מונתסר עיסא, את כלבו בתגובה לבקשתו כי יירד מהאוטובוס עם בעל החיים. בתקיפה הקשה, עיסא, בשנות ה-20 לחייו, נפצע קל בפניו ופונה לטיפול בבית החולים שערי צדק. הערב נעצר הנוסע מביתו שבשכונת פסגת זאב, בחשד שתקף ושיסה את כלבו בנהג.

התקרית האלימה התרחשה בקו 44 אתמול בשעה 21:00 בערב בנסיעה מרחוב חיל האוויר לשכונת פסגת זאב מזרח. לדברי עיסא, כשהגיע לתחנה בקניון פסגת זאב, עלה בדלת האחורית זוג עם כלב מסוג פיטבול.

"ביקשתי ממנו להוריד אתה כלב", שחזר. "הוא התחיל לקלל אותי ולהתקרב אלי ליד הכיסא והרביץ לי. נתן לי מכות. יצאתי החוצה והוא נתן לי עוד מכות, והכלב נשך אותי. הכלב היה עם מחסום והוא הוריד לו את המחסום כשביקשתי שירד". עיסא סיפר שאז הזוג ראה שיש אנשים בחוץ אז הם ברחו.

לאחר זמן מסוים, הנוסע וכלבו עזבו במהירות את המקום ולטענת הנהג, נגנבו ממנו הטלפון האישי שלו, אוזניות אייר פודס חדשות ו-2,800 שקלים ונפלו ככל הנראה תוך כדי מאבק. הנהג הועבר באמבולנס לבית החולים, טופל בפניו ושוחרר מאוחר יותר לביתו.

הנהג, מונתסר עיסא שננשך על-ידי כלב במהלך נסיעתו בירושלים. -, אתר רשמי
"אירוע נפוץ". מונתסר עיסא/אתר רשמי, -

דובר אגד, רון רטנר, אמר כי מדובר באירוע קשה שהפך נפוץ. "מדובר באירוע נוסף בשרשרת האירועים הקשים אותם חווים נהגי האוטובוסים בשרות הציבורי. האירוע האלים הזה, שבו נוסעים משסים כלב פיטבול אימתני בנהג אוטובוס אשר כל חטאו בכך שאינו יכול להסיע את כלב התקיפה, על פי הוראות ותקנות משרד התחבורה, אשר לסתותיו ננעלו על ירכו של הנהג 5 ס"מ מאיבריו האינטימיים תוך שהוא נושך אותו קשות וארוכות לצד תקיפה מקבילה, ברוטלית ואלימה של הנוסע את הנהג חסר הישע - היא חציית כל קו גבול אפשרית".

הוא הוסיף: "גם שדידת כספו ומכשיר הנייד שלו היא בבחינת דבר שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. הנהלת אגד וועד העובדים הארצי של החברה מגנים ומוקיעים את מקרי האלימות האלה, הם אינם עוד יכולים לעמוד מנגד ולאפשר את התרחשותם של האירועים האלימים והבלתי נסבלים האלה הפוגעים חדשות לבקרים במשרתי הציבור הנאמנים האלה".

עוד בוואלה!

בחדרי הכושר מתרגלים לשגרה חדשה עם הוראות מעורפלות וירידה במנויים

לכתבה המלאה

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה כי "מדובר מקרה מזעזע שלא יכול להשאיר אותנו אדישים. זהו ניסיון לרצח נהג אוטובוס בשעת עבודתו. אנו דורשים ממשרד התחבורה להאיץ את נושא החציצה ולהתחיל בהתקנות באופן מיידי. יש לתגבר את הפיקוח והאכיפה באוטובוסים על ידי פקחים ולהסיר את האחריות מהנהגים לשמירה ואכיפת הנחיות משרד הבריאות. ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית ימשיכו עם הקמת הממשלה לקדם את מעמד הנהג כעובד ציבור. לצערנו, הימים בהם נהגים ירצחו על ההגה בגלל אלימות של נוסעים קרובים מתמיד".

(עדכון ראשון 13:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully