וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בעוצמה 6.0 הורגשה בכרתים

יואב איתיאל ורויטרס

2.5.2020 / 16:20

המרכז הסיסמולוגי האירופי הודיע דיווח על רעש האדמה באי היווני, שהיה בעומק של 10 ק"מ מתחת לפני הקרקע. לא דווח על נזק או נפגעים. במכון הגיאולוגי הישראלי לא התקבלו לפי שעה קריאות מאזרחים בישראל

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

רעידת אדמה בעוצמה 6.0 הורגשה באי היווני כרתים - כך הודיע היום (שבת) המכון הסיסמולוגי האירופי בים התיכון. על פי המכון, רעש האדמה היה בעומק של 10 ק"מ מתחת לפני הקרקע. לא דווח על נזק ולא על נפגעים. במכון הגיאולוגי הישראלי לא התקבלו לפי שעה קריאות מאזרחים בישראל.

הרעידה מצטרפת לכמה רעשים נוספים שהורגשו בתקופה האחרונה באזור הים התיכון ובישראל עצמה. רעידת אדמה בעוצמה 3.6 הורגשה בחודש שעבר בדרום הארץ, צפונית לעין יהב ובסמוך לחצבה שבערבה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק כתוצאה מהאירוע. לפי האגף הסיסמולוגי במכון הגיאולוגי, הרעש התחש במרחק של 43 ק"מ מזרחית לדימונה, ליד לחצבה.

מוקד רעידת אדמה בכרתים שביוון, 2 במאי 2020. ללא, אתר רשמי
מוקד הרעש בים התיכון/אתר רשמי, ללא

חמישה ימים קודם לכן הייתה רעידה נוספת באזור, בעוצמה 4.3. מוקד הרעידה היה שלושה ק"מ בעומק הים, במרחק 70-75 ק"מ דרומית לעיר. במכון הגיאולוגי לא התקבלו קריאות מאזרחים הנוגעות לאירוע. דב זאוקובסקי, מנהל האגף הסיסמולוגי, אמר לוואלה! NEWS כי "אירוע דומה באותו מיקום לא זכור כבר שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully