וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי תאונות קטלניות בדרום: בן 7 ובן 50 נדרסו למוות בנגב ובאשדוד

21.4.2020 / 22:56

הילד שנפגע מסיבה לא ברורה מרכב בלקיה, פונה למרפאה מקומית שם קבעו פרמדיקים של מד"א את מותו. שעות לאחר מכן נדרס למוות הולך רגל בכביש 7 סמוך למחלף אשדוד. בנוסף, אדם נפצע בינוני בהתהפכות משאית סמוך לקיבוץ ברור חיל

צילום: אור ירוק, עריכה: עמית שמחה

יממה קטלנית נרשמה היום (שלישי) בכבישי הדרום, לאחר שילד בן שבע נהרג מפגיעת רכב בלקיה שבצפון הנגב וגבר נוסף נדרס למוות בכניסה לאשדוד. הילד הובא למרפאה מקומית במועצה, וצוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו.

חובש בכיר במד"א, אימן אבו קרן, סיפר: "כשהגענו למרפאה, ראינו את הילד שסבל מפגיעה קשה בכל חלקי גופו, סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב והובא למרפאה. יחד עם הצוות הרפואי, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

שעות לאחר מכן, הולך רגל, גבר בן 50, נהרג מפגיעת רכב בכביש 7 סמוך למחלף אשדוד. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום. חובשי רפואת חירום במד"א, רז שחם ואליהו בן דוד, סיפרו: "הגבר שכב במרכז הכביש, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה בבאר שבע 16 באפריל 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
שני הרוגים בדרום ביממה/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

כמו כן, בצפון הנגב גבר כבן 30 נפצע באורח בינוני בתקרית בה משאית התהפכה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ ברור חיל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו סיוע רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם חבלת ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully