וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חיילים הותקפו על ידי תושבים בשכונת מאה שערים; אין נפגעים

במהלך משימת סיוע אזרחי, תושבי ירושלים הבחינו בכוחות צה"ל והשליכו לעברם אבנים, ביצים וחפצים נוספים. נזק נגרם לרכב ובמשטרה פתחו בסריקות אחר החשודים. צה"ל גינה את התקרית והרמטכ"ל אמר כי המעשה "מחייב טיפול נוקב וחשבון נפש"

צילום: י.מ.פ, עריכה: שאול אדם

(בווידיאו: תושבים בבית שמש מוחים נגד סגירת בתי כנסת, אתמול)

שני חיילים שנסעו ברכב צבאי בשכונת מאה שערים בירושלים הותקפו היום (שלישי) במהלך משימת סיוע אזרחי. לרכב נגרם נזק, אך לא היו נפגעים. במשטרה אמרו כי נפתחה חקירה וכי כוחותיה עורכים סריקות במטרה לאתר את החשודים במעשה.

על פי הודעת משטרה, במהלך התקרית כמה תושבים שהבחינו בחיילים החלו ליידות לעבר הרכב אבנים, ביצים וחפצים נוספים. החיילים המשיכו לנסיעה עד לחבירה לניידת משטרה, שהוקפצה למקום בעקבות הדיווח, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשמשות הרכב. מדובר צה"ל נמסר כי "מדובר באירוע אלים שיש לגנותו ולהוקיעו. האירוע מטופל על ידי משטרת ישראל".

חיילים הותקפו במאה שערים, נזק נגרם לרכב, 21 באפריל 2020. דוברות משטרת ישראל
שמשת הרכב המנופצת בשכונת מאה שערים בירושלים/דוברות משטרת ישראל

הרמטכ"ל אביב כוכבי גינה בעצמו את התקרית. כוכבי אמר כי "מדובר באירוע פלילי אלים, שראוי לכל גינוי. העובדה שחיילי צה"ל המסייעים לרשויות ולאזרחים בחלוקת מזון, מותקפים באלימות על ידי תושבי מאה שערים, היא חמורה ביותר, ומחייבת הוקעה, טיפול נוקב וחשבון נפש. צה"ל ימשיך לסייע במאמץ הלאומי ככל שיתבקש מתוך גישת אחריות מרחיבה".

אמש, הממשלה אישרה במשאל טלפוני החלטה לסיוע מוגבר על בני ברק וירושלים, לאחר שהוסרו המגבלות על הערים שהוגדרו כאזורים מוגבלים בשל משבר הקורונה. במסגרת ההחלטה, לעיר תזרום אספקה של מצרכים ויתוגברו השירותים החיוניים. כמו כן, יתבצע רישום לאיתור חולים ומי בא איתם במגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully