וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום השני ברציפות: משרד הבריאות פרסם נתונים שגויים על התחלואה בקורונה

21.4.2020 / 19:04

בתמונת המצב על התפשטות הקורונה בישראל, דווח על עלייה חדה במספר המתים מהנגיף ל-197, אולם כעבור זמן קצר נמסר כי ההודעה שגויה. גם אתמול פורסמו נתונים שגויים על מספר המונשמים. משרד הבריאות: "מטייבים ומעדכנים את המערכת כך שטעויות אלו לא יישנו"

עריכה: אביחי ברוך

ביום השני ברציפות, משרד הבריאות פרסם הערב (שלישי) נתונים שגויים על אודות מספר הנדבקים והמתים מנגיף הקורונה בישראל. בתמונת המצב שהפיץ המשרד, דווח על עלייה חדה במספר המתים, מ-181 ל-197, וכן על עלייה במספר המקרים המאומתים של הקורונה בישראל מ- 13,883ל-13,390, לצד ירידה קלה במספר המונשמים והחולים במצב קשה.

עם זאת, כעבור זמן קצר מסר המרד כי "ההודעה שיצאה שגויה, מיד יצא תיקון". גם אתמול פורסמה תמונת המצב של מקרי הקורונה בישראל, כעשר דקות לפני שזו נמחקה ובמקומה פורסם עדכון אחר מספר המונשמים, הכולל מספרים אחרים.

לאחר ההודאה בנתונים השגויים, המשרד מסר בתגובה כי "למשרד הבריאות מערכת BI שמוזנת באופן אוטומטי. לצערנו מידי פעם נעשות שגיאות באופן שהמערכת מזינה את עצמה ומוציאה פלט מידע. במקביל למערכת נעשית בקרה ידנית שמתבצעת ומאמתת את המספרים. אנו מטייבים ומעדכנים את המערכת כך שטעויות אלו לא יישנו".

ביצוע בדיקת קורונה של צוותי מד"א למאושפזים ולעובדי ביה"ח השיקומי רעות בתל אביב. הלה נס, דוברות ביה"ח רעות, אתר רשמי
בדיקות קורונה לעובדי בית החולים השיקומי רעות בתל אביב/אתר רשמי, הלה נס, דוברות ביה"ח רעות

על פי הנתונים הנוכחיים של משרד הבריאות, מספר המקרים המאומתים של הקורונה בישראל עומד על 13,883, בהם 142 במצב קשה ו-113 מונשמים - ירידה לעומת אמש. בנוסף לכך, מניין המתים מנגיף הקורונה בישראל הוא 181 ו-4,353 בני אדם החלימו ושוחררו לביתם.

(עדכון ראשון: 18:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully