וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: 9 לוחמים מכוחות משטר אסד נהרגו בתקיפות ישראל באזור תדמור

21.4.2020 / 15:59

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי שישה מהלוחמים שנהרגו במתקפה שיוחסה לישראל במרכז המדינה היו זרים. לפי הארגון, הותקפו מטרות של המיליציות האיראניות

אתר רשמי

תשעה לוחמים משורות הכוחות התומכים במשטר אסד נהרגו בתקיפות של ישראל באזור תדמור - כך דיווח היום (שלישי) הארגון הסורי לזכויות אדם, שלפיו שישה מהלוחמים שנהרגו אמש היו לוחמים זרים. הארגון דיווח אתמול כי הותקפו יעדים של המיליציות האיראניות המסייעות לשלטונו של בשאר אסד בדמשק.

על פי כלי התקשורת הרשמיים של המשטר, מערכות ההגנה האווירית יירטו כמה טילים ששיגרה ישראל לעבר האזור המדברי. לא דווח על נפגעים. בישראל לא התייחסו לדיווחים על התקיפות, שהגיעו אחרי תחילת אירועי יום הזיכרון לשואה והחתימה על ההסכם להקמת ממשלה בין הליכוד לכחול לבן.

כוחות של צבא סוריה במערב מחוז חאלב, 27 בינואר 2020. AP
כוחות של משטר אסד בחאלב, ינואר/AP

בחודשים האחרונים דווח על תקיפות ישראלית בחומס, ברקע ההתבססות האיראנית באזור. בסוף חודש מרץ דווח בתקשורת הסורית על תקיפה ישראלית לעבר מטרות בחומס. לדברי סוריה, כלי טיס של חיל האוויר שיגרו את הטילים לעבר מטרות באזור, אך מערכות ההגנה האוויריות הסוריות יירטו אותם. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, התקיפה שבוצעה באמצעות יותר משמונה טילים, כוונה נגד שדה התעופה בשעיראת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully