וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת רגל בת 84 נהרגה מפגיעת רכב בבאר שבע

התאונה אירעה בשדרות נפתלי הרץ אימבר בבאר שבע. צוותי מד"א שהוזעקו למקום מצאו את הקשישה שוכבת על הכביש וללא סימני חיים: "לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה"

עריכה: טל רזניק

הולכת רגל, קשישה בת 84, נהרגה היום (חמישי) מפגיעת רכב פרטי בשדרות נפתלי הרץ אימבר בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו את הקשישה ללא רוח חיים, ונאלצו לקבוע את מותה.

פרמדיקית מד"א דינא ריזק סיפרה כי "האישה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה. ערכנו לה בדיקות רפואיות, והיא הייתה ללא סימני חיים. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

זירת התאונה בבאר שבע 16 באפריל 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה בבאר שבע/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

לפני פחות משבועיים נהרגו בתוך שעה רוכב אופנוע בן 25 ונהג רכב פרטי בן 25 בשתי תאונות דרכים שונות בצפון הארץ. חמישה נוספים נפצעו באורח בינוני עד קשה, בהם תינוקת ופעוט בן שלוש. מותו של רוכב האופנוע נקבע לאחר שהחליק בכפר חורפיש שבגליל העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את הצעיר עם פגיעה רב מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה. הם ביצעו בו פעולות החייאה במקום, בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

כ-20 דקות מאוחר יותר, צוותי מד"א קבעו את מותו של נהג הרכב בן ה-25, זמן קצר לאחר שנפצע אנוש בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 978 ליד מושב אודם שברמת הגולן. בתאונה נפצעו חמישה בני אדם, שפונו באמצעות מסוק לבית החולים זיו בצפת. בין הפצועים פעוט בן שלוש במצב קשה, צעיר בן 25 במצב קשה עם חבלת בטן, בן 19 במצב קשה עם חבלות גפיים, בן 29 במצב קשה עם חבלת בטן, ותינוקת בת עשרה חודשים במצב בינוני. כוחות המשטרה הוזעקו לזירה, ובוחני תאונות הדרכים אספו ממצאים והחלו בחקירת הנסיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully