וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בתוך שבוע: רעידת אדמה בעוצמה 3.6 הורגשה בערבה

10.4.2020 / 20:21

מוקד הרעש היה צפונית לעין יהב ובסמוך לחצבה, ללא נזק או נפגעים. רק לפני חמישה ימים הורגשה רעידה באזור אילת בעוצמה 4.3. מנהל האגף הסיסמולוגי: "אירוע דומה באותו מיקום לא זכור כבר שנים"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

(בווידאו: רעידת אדמה בקרואטיה)

רעידת אדמה בעוצמה 3.6 הורגשה הערב (שישי) בדרום הארץ, צפונית לעין יהב ובסמוך לחצבה שבערבה. לא ידוע על נזק או נפגעים. לפי האגף הסיסמולוגי במכון הגיאולוגי, הרעש התרחש בשעה 19:31 במרחק של 43 ק"מ מזרחית לדימונה, ליד לחצבה.

הרעש מגיע חמישה ימים לאחר רעידה נוספת באזור, בעוצמה 4.3. מוקד הרעידה ביום ראשון האחרון היה שלושה ק"מ בעומק הים, במרחק 70-75 ק"מ דרומית לעיר. במכון הגיאולוגי לא התקבלו קריאות מאזרחים הנוגעות לאירוע. דב זאוקובסקי, מנהל האגף הסיסמולוגי, אמר לוואלה! NEWS כי "אירוע דומה באותו מיקום לא זכור כבר שנים".

מפת מוקד רעידת האדמה

הרעידה מצטרפת לכמה רעשים נוספים שהורגשו בתקופה האחרונה ברחבי הארץ. לפני כחודשיים הורגשה רעידת אדמה גם באזור חיפה והצפון, בעוצמה 3.8. מוקד הרעידה היה בעומק הים, מערבית לחיפה. "כל הבנין זז", סיפר דייר במגדל מגורים בן 19 קומות בשכונת הדר בעיר. "השכנים כולם יצאו החוצה לכניסה לבניין". לדבריו, למרבה המזל לא נפגע איש, ולא ידוע לו על כל נזק, אבל בכל זאת החוויה הייתה מפחידה. "כמה שלא יגידו לנו שצפויה רעידת אדמה זה מפתיע אותך, ומגיע כשאתה לא חושב בכלל על דבר כזה".

(עדכון ראשון: 20:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully