וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים יחד סדר בבידוד: כך ייראה ערב הפסח שלא נשכח לעולם

ליל הסדר ייזכר השנה כאינטימי ביותר, בחיק משפחתכם הגרעינית או אפילו לבד. מערכת וואלה! NEWS תחגוג יחד איתכם את הלילה הזה, ואתם מוזמנים לחלוק עמנו כיצד נראה ליל הסדר שלכם - בתמונות, בסרטונים ובסיפורים

סדר בבידוד - פסיפס ישראלי. -, אתר רשמי
סדר בבידוד - פסיפס ישראלי/אתר רשמי, -

"מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?". בכל שנה, בסדר הפסח שאותו אנו חוגגים בחיק המשפחה או החברים, אנו פותחים את קריאת ההגדה עם הטקסט המוכר, ושואלים את ארבע הקושיות. השנה, בגלל הנסיבות המיוחדות של מגיפת הקורונה, הלילה הזה באמת יהיה שונה מהאחרים - וכנראה מאלו שעוד יהיו.

בעקבות ההגבלות שנועדו למנוע הדבקה המונית, רבים מאיתנו חוגגים את הפסח בחיק משפחתם הגרעינית, או אפילו לבד. פסח אינטימי.

אנחנו, במערכת וואלה! NEWS, חשבנו מהי הדרך הטובה ביותר לחגוג יחד איתכם את הלילה הזה, השונה כל כך מכל לילות פסח האחרים. המסקנה שהגענו אליה, היא פשוט לתת לכם את האפשרות לחלוק עמנו כיצד נראה ליל הסדר, שלא לומר ליל הסגר.

שלחו לנו לכאן את התמונות, הסרטונים והסיפורים שלכם.

ליל הסדר. ShutterStock
איך ייראה הסדר שלכם?/ShutterStock

בערב פסח, אנו מזמינים כל אחד ואחת מכם, לשלוח לנו בעמוד הפייסבוק שלנו תמונות וסרטונים, יחד עם טקסט קצר שמסביר מהיכן אתם בארץ, מה אתם מגישים בשולחן החג ומה החג הזה מסמל עבורכם - ואנו נפרסם באתר.

בסופו של דבר, נצייר כולנו את הפסיפס הישראלי השלם. נראה שגם עם ההגבלות והאיסורים החלים עלינו, אם כל אחד יחלוק את התיעוד מהפסח הפרטי שלו - תתקבל התחושה של חגיגת פסח שמחה ומרגשת, ביחד - ולא לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully