וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיות במשפחת קנדי: נכדתו של בובי ובנה נעלמו במהלך שיט

4.4.2020 / 23:15

מייב קנדי-טאונסנד בת ה-40, ובנה בן ה-8 גדעון קנדי-מק'קיין נסחפו עם סירת הקאנו שבה שטו במפרץ צ'סאפיק שבמרילנד. כוחות ההצלה מצאו סירה תואמת לזו שבה שטו הפוכה, אך החיפושים אחריהם נמשכים. "לבי נמחץ, ובכל זאת ננסה לזמן את התקווה שהם הציגו לעולם", אמרה אמה

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

הרשויות במרילנד עורכות חיפושים אחר הבת והנכד של סגנית מושל מרילנד לשעבר קתלין קנדי טאונסנד, לאחר שסירת קאנו שבה שטו במפרץ צ'סאפיק נסחפה והם לא שבו לחוף - כך נמסר אמש (שישי) מטעם המשפחה. מייב קנדי טאונסנד-מק'קיין בת ה-40, ובנה בן השמונה גדעון קנדי-מק'קיין.

"בעצב עמוק אני משתפת את החדשות על החיפושים אחר בתי האהובה מייב והנכד גדעון", אמרה קתלין קנדי-טאונסנד בהצהרה אמש. דוברת המשטרה במרילנד הודיעה כי החיפושים הושבתו בשעות הערב, אך יתחדשו בבוקר. קנדי-טאונסנד, שכיהנה שתי כהונות כסגנית מושל מרילנד, היא בתם הבכורה של היועץ המשפטי לממשלה האמריקני המנוח והסנאטור האמריקני רוברט פ. קנדי, ואחייניתו של הנשיא לשעבר ג'ון פ. קנדי.

"שוחחתי עם טאונסנד הבוקר והבעתי את אהדת התושבים במרילנד, אמר מושל המדינה לארי הוגן. "התפילות שלנו מופנות כלפיה וכלפי המשפחה שלה במהלך התקופה הקשה הזו", הוסיף.

הטרגדיות במשפחת קנדי: משפחת קנדי טאונסנד-מק'קיין - האם מייב והבן גדעון נסחפו בקאנו שבו שטו. 4 באפריל 2020. רשתות חברתיות, צילום מסך
משפחת קנדי טאונסנד-מק'קיין: האם מייב והבן גדעון שנסחפו בקאנו - במרכז התמונה/צילום מסך, רשתות חברתיות

החיפושים החלו ביום חמישי, לאחר שהמשטרה קיבלה דיווח על שני אנשים שנסחפו על קאנו במפרץ צ'סאפיק, בעקבות רוחות חזקות. כוחות ההצלה מסרו כי יתכן שהם שטו עם הקאנו מבית בעיירה שאדי סייד, כדי להחזיר כדור שנסחף בנהר ולא הצליחו לחזור לחוף. עוד נמסר כי הכוחות מצאו קאנו הפוך התואם לזה ששימש את הנעדרים.

עוד בוואלה!

סוף עידן הסוציאליזם: הלייבור בחרו מנהיג חדש במקום קורבין

לכתבה המלאה

בכלי התקשורת דווח כי מייב מק'קיין, עורכת דין לבריאות הציבור וזכויות אדם, שימשה כמנהלת מיזם בריאות גלובלי באוניברסיטת ג'ורג'טאון. באתר היוזמה הוגדר תפקידה כ"צומת הבריאות העולמית וזכויות האדם". מק'קיין שימשה בעבר כפרופסור למחקר חברתי בבית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת ניו יורק סיטי. "מייב שלנו הקדישה את חייה לפגיעים ביותר בחברה", מסרה קנדי-טאונסנד בהצהרה, והוסיפה כי נכדה גדעון היה אח גדול ו"אוהב" שהצטיין בספורט, בטריוויה, במתמטיקה ובשחמט. "לבי נמחץ, ובכל זאת ננסה לזמן את חסדו של אלוהים ולכבד את התקווה, האנרגיה והתשוקה שמייב וגדעון הציגו לעולם", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully