וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר הקורונה: מניין החולים בישראל עלה ל-5,358

בועז אפרת, דנה ירקצי, אמיר בוחבוט, יואב איתיאל, אלי אשכנזי, יניר יגנה, מאיה הורודניצ'אנו וסוכנויות ה

31.3.2020 / 22:42

משרד הבריאות מסר כי 527 בני אדם נוספים נדבקו בנגיף. מניין המתים בישראל עלה ל-20, בהם קשיש שסבל ממחלות רקע והלך לעולמו בבית החולים וולפסון בחולון. פוטין הציע לארה"ב סיוע במאבק בקורונה, כ-850 חולים מתו ביממה האחרונה בספרד. עדכונים שוטפים

עריכה: עמית שמחה

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ומספר החולים בישראל עומד היום (שלישי) על 5,358 - מתוכם 94 במצב קשה. 20 חולים מתו עד כה כתוצאה מהנגיף, חמישה משעות הבוקר. במקביל, הרמטכ"ל אביב כוכבי נכנס לבידוד לאחר שנכח בדיון עם חולה קורונה, לפני עשרה ימים. ועדת הכנסת הזמנית לענייני שב"כ אישרה את החלטת הממשלה להסמיך את שב"כ לסייע במאמץ לצמצום התפשטות הקורונה והרב חיים קנייבסקי פסק כי יש לקיים את מצוות ביעור החמץ בלי התקהלויות.

גם במדינות העולם נמשך המאבק במשבר, בעוד מניין הקורבנות בקרב חולי הקורונה בארצות הברית הגיע ל-3,393, יותר ממספר המתים בסין. בכך, ארצות הברית נמצאת במקום השלישי בתמותה אחרי איטליה וספרד. בבריטניה נשבר שיא המתים במדינה מהנגיף ב-24 שעות עם 381 מתים ביממה ובתוניסיה שוחררו יותר מ-4,000 אסירים מבתי כלא.

מתחם בדיקות קורונה בבני ברק, 31 במרץ 2020. ראובן קסטרו
מתחם בדיקות קורונה בבני ברק, היום/ראובן קסטרו

22:48 - נשיא מועצת גדולי התורה: תפילה במניין היא עבירה

נשיא מועצת גדולי התורה, הרב גרשון אדלשטיין, פנה לציבור החרדי ואמר כי תפילה במניין וקריאת תורה בימים אלה היא עבירה. זאת ברקע כמה התקהלויות שנרשמו מצד הציבור החרדי, בניגוד להנחיות משרד הבריאות לאור משבר הקורונה. הוא הוסיף כי חובה להישמע להוראות הרופאים ואסור לארח או להתארח בליל הסדר.

22:25 - דיווח בבריטניה: מת נער בן 13 שחלה בקורונה

נער בן 13 מת בלונדון שבבריטניה, לאחר שחלה בנגיף הקורונה - כך דווח ברשת סקיי ניוז. סך הכל מתו בממלכה 1,789 בני אדם כתוצאה מהנגיף.

22:10 - פומפאו: שוקלים הקלת סנקציות על איראן בשל הקורונה

שר החוץ של ארצות הברית, מייק פומפאו, אמר כי וושינגטון שוקלת ייתכנות של הקלה בסנקציות על כמה מדינות, בהן איראן, ברקע משבר הקורונה. פומפאו לא פירט על תכנית סדורה בנושא.

21:42 - מניין חולים הקורונה בישראל עלה ל-5,358

מספר חולי הקורונה בישראל עלה ב-527, וכעת יש 5,358 נדבקים - כך מסר משרד הבריאות. 94 מהחולים במצב קשה, ו-76 מהם מונשמים. 20 בני אדם מתו עד כה מהנגיף.

21:22 - הקרמלין: פוטין הציע לארה"ב סיוע במאבק בקורונה

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הציע לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ את עזרתה של מוסקבה במאבק בנגיף הקורונה - כך מסר הקרמלין. טראמפ הסכים לסיוע, וכעת מטוס רוסי הנושא ציוד רפואי צפוי להגיע לארצות הברית ביום שלישי.

20:35 - בן 90 שחלה בקורונה מת בביה"ח וולפסון בחולון

גבר כבן 90 שחלה בקורונה נפטר בבית החולים וולפסון בחולון. החולה היה במצב קשה, מורדם ומונשם. בכך, עלה מניין הקורבנות בישראל ל-20.

20:25 - ראש עיריית בני ברק נגד סגר: "אסור להפוך את העיר לגטו"

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, יצא נגד האפשרות להטיל סגר על העיר, ואמר כי "אי אפשר לבנות כלא חדש. כלא בני ברק. המציאות לא תאפשר. התושבים לא יעמדו בזה וההמלצה הזו רק תיצור אפקט הפוך. אסור להפוך את בני ברק לגטו, הסגר לא ירפא את המחלה".

היום, רובינשטיין מינה את אלוף (במיל') רוני נומה לעמוד בראש מטה המאבק בקורונה בבני ברק, ובמקביל נפתח מתחם "דרייב אין" לבדיקות מוניות.

20:15 - איטליה: 837 קורבנות חדשים לנגיף הקורונה

837 חולי קורונה באיטליה מתו ביממה האחרונה, ומניין הקורבנות עומד על 12,428 בסך הכל - כך מסרו גורמי שלטון במדינה. עד כה, 105,792 נדבקו בנגיף.

20:05 - התכנית הכלכלית: 200 מיליון שקלים יוקצו עבור עמותות

משרד ראש הממשלה ומשרד האוצר סיכמו כי במסגרת התכנית הכלכלית, תוקם קרן מענקים לעמותות בהיקף של 200 מיליון שקלים. בנוסף, הוחלט כי לעמותות יוקצו שמונה מיליון שקלים למשלוחי מזון למשפחות במצוקה, וכן 3.5 מיליון שקלים לרכישת ציוד מיגון וחיטוי לצוות מוסדות הרווחה.

20:00 - בדיקות קורונה ייערכו לכלל דיירי בית האבות משען בב"ש

משרד הבריאות הודיע להנהלת הדיור המוגן משען בבאר שבע כי בשעות הקרובות יחלו בדיקות קורונה מקיפות לכלל הדיירים במקום. הבדיקות יחלו בקרב דיירי המחלקה הסיעודית ובהמשך לכלל דיירי הבית.

19:58 - השר בנט: מפעל ראשון למכונות הנשמה יחל לפעול בישראל

משרד הביטחון, התעשייה האווירית וחברת אינוויטק (פתרונות רפואיים) יחלו בייצור סדרתי של מכונות הנשמה בישראל - כך הודיע משרד הביטחון. לפי הודעת המשרד, פס ייצור ראשון מסוגו כבר התחיל לפעול, ו-30 מכונות ראשונות כבר נמסרו למשרד הבריאות. "אסור לנו להישאר תלויים ברכש ממדינות אחרות", אמר שר הביטחון נפתלי בנט, "עלינו לפתח עוצמה בלתי תלויה".

19:18 - בן 70 שסבל ממחלות רקע מת לאחר שחלה בקורונה

גבר כבן 70 שסבל ממחלות רקע וחלה בקורונה נפטר בבית החולים אסותא שבאשדוד. בכך, עלה מניין הקורבנות בישראל ל-19.

בן 34 מצפון שאובחן כחולה קורונה, אושפז בבית חולים בצפון ונפצע קשה לאחר שקפץ מגובה רב פונה לרמב"ם. 31 במרץ 2020. ביטחון הקריה הרפואית רמב"ם, אתר רשמי
פינוי חולה הקורונה בן ה-34 שקפץ מחלון. רמב"ם, היום/אתר רשמי, ביטחון הקריה הרפואית רמב"ם

19:18 - ועדת הכנסת אישרה את פעילות שב"כ נגד התפשטות הקורונה

ועדת הכנסת הזמנית לענייני שב"כ אישרה את החלטת הממשלה להסמיך את שב"כ לסייע במאמץ לצמצום התפשטות הקורונה למשך חודש. הוועדה, בראשות ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן), נתנה את אישורה לאחר שהכניסה לנוסח תיקונים מרסנים, וכן אמצעי בקרה ופיקוח.

18:50 - ארה"ב: מספר הקורבנות עקף את סין עם 3,393 מתים

מניין הקורבנות בקרב חולי הקורונה בארצות הברית הגיע ל-3,393, יותר ממספר המתים בסין. בכך, לפי סוכנות הידיעות רויטרס, ארצות הברית נמצאת במקום השלישי בתמותה אחרי איטליה וספרד.

18:47- שיעור האבטלה בישראל עלה ל-23.8%, כמעט מיליון מובטלים

שירות התעסוקה עדכן כי מספר דורשי העבודה בישראל הגיע ל-988,957 איש. בכך, שיעור האבטלה בארץ עומד על 23.8%. עד השעה 17:00 נרשמו 22,829 דורשי בודה, בדומה לימים הקודמים. לאחר שמה-15 עד 26 במרץ החל"ת תפס נתח יומי של כ-90% ויותר מסיבות ההירשמות, בימים האחרונים שיעור המפוטרים היומי עלה לכ-9%, ושיעור היוצאים לחל"ת ירד ל-84%.

שלטים המדגישים את המגבלות ברחוב בגרמניה, קורונה, דרזדן, 31 מרץ 2020. רויטרס
שלטים המדגישים את המגבלות ברחובות גרמניה, דרזדן/רויטרס

18:35 - תוניסיה: 1,420 אסירים ישוחררו במסגרת המאבק בקורונה

נשיא תוניסיה, קייס סעיד, הורה על שחרור 1,420 אסירים מבתי כלא, במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה במדינה. בתוך כך, הממשלה הכריזה על עוצר כללי כדי להאט את קצב ההדבקות, לאחר ש-362 מאזרחיה כבר נדבקו ותשעה מתו.

18:25 - בריטניה: שיא של 381 קורבנות קורונה בתוך יממה

שירות הבריאות הלאומי בבריטניה עדכן כי 381 חולי קורונה מתו בתוך יממה. בכך, נשבר שיא המתים במדינה מהנגיף ב-24 שעות. מניין הקורבנות בבריטניה עומד על 1,651 בני אדם.

18:16 - הרב קנייבסקי: לקיים ביעור חמץ בלי התקהלויות

הרב חיים קנייבסקי פסק היום (שלישי) כי יש לקיים את מצוות שריפת החמץ בלי התקהלויות, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל. "בשל הצפיפות הרבה בריכוזים החרדים, קיום שריפת חמץ כמידי שנה זה שאלה של פיקוח נפש", נמסר מטעם אחד הפוסקים המרכזיים במגזר החרדי. "צריך לדאוג לשריפה על ידי שליח בלי התקהלות וחלילה לפרוץ גדר. על נציגי הציבור לראות לסדר את העניין כדי שחס וחלילה לא תגרם סכנת חיים".

בני ברק, 31 במרץ 2020. ראובן קסטרו
חרדים ברחובות בני ברק, היום/ראובן קסטרו

17:38 - מתחם "היבדק וסע" לקורונה במודיעין יחל לפעול הערב

מתחם "היבדק וסע" לבדיקות קורונה שהוקם במודיעין על ידי מד"א יחל לפעול הערב בעיר. המתחם יפעל בחניון מרכז הספורט העירוני כשהכניסה אליו תהיה מעמק זבולון צפון והיציאה ממנו תהיה מעמק זבולון דרום. הכניסה למתחם היא לתושבים שהוזמנו להיבדק על ידי מד"א, ובארגון ובעירייה מדגישים כי אין להגיע לאתר ללא זימון.

17:33 - עיריית בני ברק הנחתה לפרק מרפאות טיפול בקורונה

עיריית בני ברק שלחה פקחים מטעמה לפרק אוהלי סינון המוצבים בכניסה למרפאה ייעודית לבדיקות קורונה. המרפאה הוקמה במתחם קופת חולים מאוחדת ברחוב אבני נזר.

17:22 - תושב חיפה נאשם בוונדליזם במתחם בדיקות קורונה בעיר

בבית משפט השלום בחיפה הוגש כתב אישום נגד גבר בן 48, תושב חיפה, מרכז הכרמל, בגין ונדליזם במתחם "היבדק וסע" של מד"א לבדיקות קורונה. האירוע התרחש ביום שלישי שעבר, הלילה הראשון לאחר פתיחת המתחם. על פי כתב האישום הוא פרץ למקום עם רכבו, גנב מחשב ומכונת צילום, והשליך חפצים ורכוש על הרצפה. המאבטחים הזעיקו משטרה, ואולם עד ששוטרים הגיעו האיש כבר נמלט מהמקום.

הכנות לפסח בבני ברק, 31 במרץ 2020. ראובן קסטרו
כוחות משטרה ממוגנים עם מסיכות וחרדים. בני ברק, היום/ראובן קסטרו

17:12 - הערכות בביטוח לאומי: מספר המובטלים יחצה את המיליון

עד חודש אפריל-מאי מספר המובטלים בישראל יגיע ל-1.1 מיליון - כך עולה מנתוני מחלקת המחקר של הביטוח הלאומי אודות השפעת משבר הקורונה. על פי הערכות, בחודש יוני התוספת לתשלום דמי האבטלה תהיה כ-6.5 מיליארד שקלים.

17:00 - רוסיה: רופא שנפגש עם הנשיא פוטין אובחן כחולה בקורונה

רופא בבית חולים במוסקבה שנפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אובחן כחולה בקורונה - כך דווח בכלי תקשורת במדינה. על פי הדיווח, הרופא ערך סיור לפוטין בבית החולים בשבוע שעבר, ושניהם הופיעו ללא ציוד מגן. הקרמלין מסר בתגובה כי הנשיא נבדק לקורונה באופן שגרתי וכי "הכל כשורה".

16:48 - תושב ראשון לציון יואשם בהפצת פייק ניוז בעניין הקורונה

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הודיעה לעדי טפר, גבר בן 33 מראשון לציון, כי נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע, בגין ביצוע עבירות של העברת מידע כוזב במחשב והטרדה באמצעות מתקן בזק. זאת, בשל הפצת הודעות כוזבות בשמו של משרד הבריאות.

15:16 - הולנד: מניין הקורבנות מנגיף הקורונה עלה ל-1,039

מניין הקורבנות מנגיף הקורונה בהולנד עלה ב-175 ל-1,039 מתים - כך נמסר מהמכון הלאומי לבריאות במדינה. במקביל, עלה מניין הנדבקים בנגיף בהולנד ל-12,595 בני אדם

15:12 - סינגפור: מניין הנדבקים בקורונה עלה ל-926

מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בסינגפור עלה ב-47 ל-926 בני אדם - כך נמסר מהרשויות במדינה. מניין המתים בסינגפור הוא שלושה בני אדם

אכיפת המשטרה בשכונת מאה שערים לטובת שמירה על הנחיות משרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה 30 במרץ 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
אכיפת המשטרה בשכונת מאה שערים בירושלים, אתמול/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

15:02 - החשב הכללי: ננפיק אג"ח ממשלתי בדולר ל-100 שנה

החשב הכללי רוני חזקיהו, הודיע על ביצוע הנפקת אג"ח של מדינת ישראל במטבע הדולר לטווחים של עשר, 30 ו-100 שנה. זאת, לאור תכנית הסיוע הממשלתית הנרחבת להתמודדות עם משבר הקורונה בישראל. ההחלטה התקבלה לאחר קיום התייעצויות נרחבות עם גופים פיננסיים זרים מתוך הבנה כי ישנו ביקוש גבוה של המשקיעים הגדולים בעולם לחוב של מדינת ישראל.

14:42 - מניין קורבנות הקורונה בישראל עלה ל-18

בבית החולים קפלן ברחובות נקבע מותה של קשישה בשנות ה-90 לחייה שנדבקה בנגיף הקורונה. הקשישה סבלה ממחלות רקע. בכך, עלה מניין קורבנות הקורונה בישראל ל-18.

14:00 - הוותיקן ליועמ"ש: לא יעלה על הדעת שלא יתאפשר שידור תפילת הפסחא

הקסטודיה, נציגות הוותיקן בישראל, פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להחריג את כנסיית הקבר ולפתוח אותה לטקסי הפסחא. "לא יעלה על הדעת כי דווקא בתקופה שכזו, לא יתאפשר שידור תפילת הפסחא למאות מיליוני המאמינים הנמצאים בביתם במצוקה קשה. יש לאפשר את קיום תפילות הפסחא במתכונת מצומצמת מאוד של לא יותר מעשרה אנשי דת וצלמים שיעבירו את התפילות בשידור ישיר לכל העולם הנוצרי".

13:55 - מ"מ המפכ"ל: אף אחד לא חסין מפני החוק המונע את התפשטות הנגיף

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, קיים שיחת ועידה עם מפקדי המרחבים של המשטרה ברחבי הארץ, זאת במסגרת המאבק המתמשך בנגיף הקורונה. "יש חשיבות לפעילות המשטרתית היוזמת והמגיבה, להכוונת התנהגות האוכלוסייה, למניעה, פיקוח ואכיפת התקנות לשעת חירום. אף אחד אינו חסין מפני הנגיף ולכן גם אסור שיהיה חסין מפני החוק שאמור למנוע את התפשטותו בציבור".

13:10 - מניין חולי הקורונה בבית האבות משען בבאר שבע עלה ל-20

מניין חולי הקורונה בבית האבות משען בבאר שבע עלה לעשרים, בהם שבעה אנשי צוות ו-13 דיירים. גורמים בחברת הדיור המוגן אמרו כי משרד הבריאות שוקל ביצוע בדיקות לכלל דיירי ואנשי הצוות במשען באר שבע בעקבות פניות חוזרות ונשנות של הנהלת משען. עוד אמרו כי העבירו אל משרד הבריאות את רשימות הדיירים וכעת ממתינים לתשובה סופית ממשרד הבריאות.

13:07 - בלגיה: ילדה בת 12 מתה מנגיף הקורונה

ילדה בת 12 מתה בבלגיה מנגיף הקורונה - כך מסר גורם רשמי במדינה לסוכניות הידיעות הצרפתית. מניין המתים בבלגיה עלה ל-705, במקביל למנייןהנדבקים, שעלה ל-12,775 בני אדם.

12:48 - איראן: מניין הקורבנות עלה ל-2,898

מניין הקורבנות מנגיף הקורונה באיראן עלה היום (שלישי) ל-2,898 מתים - כך מסר דובר משרד הבריאות במדינה. במקביל, זינק מספר הנדבקים ל-44,606 בני אדם.

התפשטות הקורונה בלונדון, אנגליה, 31 במרץ 2020. רויטרס
צוות רפואי מטפל בחולי קורונה בלונדון, אנגליה. היום/רויטרס

12:34 - ספרד: מניין הקורבנות עלה ב-849 ביממה

מניין הקורבנות בספרד עלה ב-849 ביממה האחרונה ל-8,189 - כך נמסר ממשרד הבריאות במדינה. במקביל, מניין הנדבקים עלה ל-94,417 בני אדם.

12:20 - רק 27 בקשות להלוואות מהקרן לסיוע לעסקים אושרו עד כה

מנתוני החשב הכללי עולה כי רק 27 בקשות להלוואות מהקרן לסיוע לעסקים אושרו עד כה, וזאת מתוך 3,713 בקשות שהוגשו. בנוסף, כמות הבקשות שנבדקו על ידי הגופים המתאמים היא 489 וכמות הבקשות שהועברו לבנקים להמשך טיפול היא 448. סך כל ההלוואות שאושרו הוא 8.9 מיליון שקלים. נתונים אלו צפויים להיות מוצגים בשעה הקרובה בוועדת הכספים של הכנסת. יו"ר ועדת הכספים עודד פורר, אמר לוואלה! NEWS על הנתונים כי "המספרים מדברים בעד עצמם, נתניהו וכחלון עסוקים במסיבות עיתונאים ובשטח הכל קורס ולא זז. בעלי עסקים רבים מלינים על בירוקרטיה קשה בדרך להשגת ההלוואות, ותנאים שלא מתכתבים עם המציאות שהביאה עמה משבר הקורונה בדרך לקבלת ההלוואה".

12:12 - רוסיה: מניין הנדבקים בקורונה עלה ב-500 ביממה

מניין חולי הקורונה ברוסיה עלה ביממה האחרונה ב-500 בני אדם ועומד על 2,337 - העלייה הגדולה ביותר שנרשמה במדינה זה היום השביעי ברציפות. עד כה, על פי נתונים המתפרסמים על ידי הממשלה, 18 בני אדם מתו מנגיף הקורונה.

11:50 - פרופ' סדצקי: הרושם הוא שמניין החולים החדשים בירידה

פרופ' סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, אמרה כי בימים האחרונים נראה כי מספר החולים החדשים במצב יציב, אולי קצת בירידה. "זה מראה שהאסטרטגיה שלנו וההתמדה בה מביאה אותנו למקומות טובים. יש לנו אינדיקציה שגל החולים העיקרי חזר מחו"ל, והמגעים שלהם השתלבנו עם משבר גדול של פורים. העובדה הזו מראה ומדגישה את הצורך לשמור על ההנחיות. האסטרטגיה הכי חשובה זה הבידוד החברתי עם דגש מאוד גדול על פסח".

תור לסופר מרקט בבני ברק, 31 במרץ 2020. ראובן קסטרו
תור לסופר מרקט בבני ברק, היום/ראובן קסטרו

11:48 - שיעור האבטלה עלה ל-23.3%; כ-809 אלף נרשמים ממרץ

שירות התעסוקה עדכן כי שיעור האבטלה עלה ל-23.3%, זאת לאחר שנרשמו מאז אתמול כ-7,130 דורשי עבודה בצל משבר נגיף הקורונה. עוד נמסר כי מאז תחילת חודש מרץ נרשמו 809,693 נרשמים חדשים, 89.9% מהם בחופשה ללא תשלום (חל"ת).

11:42 - בר סימן טוב: נגבש המלצות בנוגע לתנועה עם מסיכות במרחב הפתוח

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, אמר כי המשרד שוקל מתן המלצות בנוגע לתנועה עם מסיכות פנים במרחב הפתוח. "ארגון הבריאות העולמי הכריז באופן סופי שהמחלה עוברת רק ברסיסי רוק ולא דרך האוויר. זה גורם לכמה מדינות וגם לנו לגבש המלצות של ללכת עם מסכות במרחב הפתוח. כמובן, רק מי שיכול לצאת מהבית. אנחנו בוחנים עם מספר מומחים איך ניתן להשתמש במסכות מאולתרות כי את הרגילות אנחנו צריכים לצוותים הרפואיים - הציבור יכול להסתפק בחתיכת בד על הפנים. אנחנו בוחנים את זה, וניתן על זה היום הנחיות לציבור".

11:36 - מרפאות אהרונוב ופלוטקין בת"א נסגרו מחשש להידבקות של איש צוות

מרפאות אהרונוב ופלוטקין בתל אביב נסגרו בשל חשש כי אחד מאנשי הצוות נדבק בקורונה. עשרה אנשי צוות משתי המרפאות נכנסו לבידוד.

11:30 - משרד הבריאות שוקל ביצוע בדיקות לדיירי וצוות משען בב"ש

משרד הבריאות אמר כי הוא שוקל ביצוע בדיקות לכלל דיירי ואנשי הצוות ב"משען" באר שבע, בעקבות פניות חוזרות ונשנות של הנהלת משען. רשת הדיור המוגן העבירה אל משרד הבריאות רשימות של הדיירים וכעת ממתינים לתשובה סופית ממשרד הבריאות. בתגובה, ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הבריאות יעקב ליצמן ליצמן בבקשה למקד מאמץ בבדיקות ובהכשרת כוח אדם חלופי בבתי אבות בעיר.

10:30 - חולה קורונה בן 34 קפץ מחלון בביה"ח פוריה; מצבו קשה

חולה קורונה בן 34 קפץ מחלון בבית החולים פדה פוריה שבטבריה, ומצבו מוגדר קשה. החולה הובא לפני כשבוע למחלקה בבית החולים כשמצבו קל. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. מבדיקה ראשונית עולה כי במהלך השבוע שוחח מספר פעמים עם העובדת הסוציאלית במחלקה.

09:45 - מניין הנדבקים בקורונה ברשות הפלסטינית עלה ל-117

מניין הנדבקים בקורונה בשטחי הרשות הפלסטינית עלה ל-117 בני אדם. הנדבק האחרון הינו צעיר בשנות ה-20 לחייו מרמאללה, שעבד כפועל בישראל.

09:42 - 27 מכונות הנשמה ושמונה מיליון מסיכות הגיעו לישראל

27 מכונות הנשמה ושמונה מיליון מסיכות מיגון הגיעו לישראל. זאת במסגרת שיתוף הפעולה בין חמ"ל הרכש האחוד של משרד הבריאות, משרד ראש הממשלה, משרד הביטחון וצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully