וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך צ'ארלס, יורש העצר הבריטי, נדבק בקורונה

25.3.2020 / 12:44

דוברת מטעמו של בנה של המלכה אליזבת בן ה-71 הודיעה כי הוא אובחן כחולה בווירוס. בריטניה הכריזה על סגר כמעט מלא למשך שלושה שבועות כדי לבלום את התפשטות הנגיף

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

הנסיך צ'ארלס, יורש העצר הבריטי, אובחן כחולה בנגיף הקורונה - כך מסרה היום (רביעי) דוברת מטעמו של הנסיך מוויילס, בנה של המלכה אליזבת בן ה-71. זאת בזמן שבריטניה נמצאת בסגר בניסיון לבלום את התפשטות הווירוס.

הדוברת אמר כי צ'ארלס "הפגין תסמינים קלים, אבל פרט לכך נותר במצב בריאותי טוב והוא עובד כרגיל מביתו במהלך הימים האחרונים". עוד נמסר כי רעייתו, קמילה, נבדקה גם היא, אך התוצאות יצאו שליליות. השניים נמצאים בבידוד בסקוטלנד. "לא אפשרי לקבוע ממי נדבק הנסיך, לאור המספר הרב של אירועים שבהם השתתף בשבועות האחרונים מתוקף תפקידו הציבורי", נמסר.

הנסיך צ'ארלס ,פורום השואה העולמי, יד ושם, 23 בינואר 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פול צלמים
הנסיך צ'ארלס/פול צלמים, יונתן זינדל, פלאש 90

גורם בארמון אמר כי צ'ארלס נבדק ביום שני וקיבל אתמול את התוצאות, והוא דיבר עם המלכה ועם ילדיו. הוא לאחרונה ראה את המלכה בת ה-93 ב-12 במרץ, לפני הזמן המוקדם ביותר שבו היה יכול להיות מדבק.

"הוד מלכותה המלכה נשארה במצב בריאותי טוב", נמסר מהארמון בקינגהאם, ולפיו היא עוקבת אחרי כל העצות הקשורות למצבה. המלכה עזבה את לונדון לארמון ווינדזור ב-19 במרץ, יחד עם בעלה פיליפ בן ה-98.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully