וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצה העבירה שיעור מקוון לסטודנטים - ותפסה שניים מהם מבצעים אקט מיני מול המצלמה

29.3.2020 / 0:00

בהתאם להנחיות החדשות, גם אוניברסיטת מקוארי העבירה שיעורים מרחוק לתלמידים שנמצאים בסגר, אולם מרצה למשפטים נאלצה לעצור את השיעור באמצע כשתפסה שניים מהסטודנטים שלה מבצעים אקט מיני באמצע השיעור: "אני צריכה לשטוף את העיניים"

LIVE LEAK

עקב התפרצות נגיף הקורונה, אוניברסיטת מקוארי שבסידני, אוסטרליה החלה להעביר שיעורים מקוונים לסטודנטים שנותרו בבתיהם. שיעור משפטים אחד הפך לוויראלי ברשת לאחר שהתגלה שהמרצה תפסה שניים מתלמידיה כשהם מבצעים אקט מיני באמצע השיעור מול המצלמה. בקטע אודיו שפורסם ברשת, ניתן לשמוע את המרצה עוצרת את השיעור כשהיא מבחינה במעלליהם של הזוג הנועז ובמשך 5 דקות מנסה לעכל את מה שראתה: "אני צריכה לשטוף את העיניים ואת המוח אחרי מה שראיתי".

בקטע נשמעת המרצה אומרת: "טוב, בואו נדבר על טרמינ- הו מיי גאד. תנו לי רגע חבר'ה. אני אוהבת את כולכם אבל תנו לי רגע. אוקיי, אני יודעת שזה נושא סקסי ואני אוהבת כשהתלמידים שלי נרגשים מהחומר, אבל יש לזה גבול". המורה סיפרה שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לה: "זו הפעם השנייה שאני אומרת את זה בקריירה שלי: בלי נגיעות מתחת לחגורה בשיעור".

אוניברסיטת מקוארי. Macquarie University, אתר רשמי
אוניברסיטת מקוארי/אתר רשמי, Macquarie University

התלמידים האחרים בכיתה, שלא ראו מה קרה אך הבינו מהר מאוד, התחילו לבקש מהמורה שתספר להם מי זה היה - והיא כמובן סירבה לשתף. "אמרתי קודם לכן שאני שמחה שהם השאירו את האוניברסיטה פתוחה היום, אבל אני כבר לא יודעת, למרות שאם אנשים היו שומרים על חוק השני מטרים - לא הייתי מנהלת את השיחה הזאת כרגע".

דובר האוניברסיטה מסר ל-news.com.au: "האוניברסיטה מודעת לאירוע המדובר והמרצה נקטה בצעדים הנכונים לניהול התקרית באותה העת. אנו מזכירים לסטודנטים את קוד ההתנהגות שלנו באוניברסיטה".

האזינו לקטע המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully