וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק אספה הגיש ערעור על עונשו: "אין יום שחולף מבלי שחש חרטה"

12.3.2020 / 13:00

הכדורגלן שהורשע בהפקרתו למוות של הנער ארי נשר לאחר שפגע בו עם רכבו, ערער על 4.5 שנות המאסר שנגזרו עליו. בערעור נכתב כי הוא מבין ש"הפעיל שיקול דעת מוטעה בכך שעזב את מקום התאונה, ולא עמד על תוצאותיה"

בווידאו: יצחק אספה מגיע לכלא חרמון לרצות את מאסרו/צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

(בווידאו: אספה בדרכו לכלא חרמון)

יצחק אספה הגיש היום (חמישי) לבית המשפט העליון ערעור על העונש שנגזר עליו - ארבע שנים וחצי מאסר בפועל. הערעור הוא רק על חומרת העונש, ולא על עצם הרשעתו של אספה בהפקרתו למוות של הנער ארי נשר, לאחר שפגע בו עם רכבו, ובשיבוש הליכי משפט.

הערעור, שהוגש באמצעות עורכי הדין אילן סופר, יונתן דורי וספיר גבאי, נפתח בהתנצלות. "המערער יבקש לפתוח את דבריו בהתנצלות כנה ועמוקה בפני משפחת נשר, אשר איבדה את היקר לה מכל", נכתב. "מאז אירעה התאונה המצערת לפני כשנה וחצי , אין יום שחולף מבלי שיצחק נותן את הדעת על העבירות שביצע ומבלי שיחוש חרטה עמוקה על מעשיו. יש להניח כי תחושות קשות אלה ילוו את יצחק כל חייו".

יצחק אספה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הערעור נפתח בהתנצלות. אספה/לירון מולדובן

עוד נכתב כי אספה "מבין שטעה טעות מרה כאשר פעל כפי שפעל באותן דקות קריטיות שלאחר קרות התאונה. המערער (אספה) נוטל על עצמו את מלוא האחריות למעשיו, והוא מבין כי הפעיל שיקול דעת מוטעה בכך שעזב את מקום התאונה, ולא עמד על תוצאותיה".

מדובר בשינוי של קו ההגנה שנקט אספה במהלך משפטו - אז טען כי כלל לא הבחין בפגיעה בנשר ובחברו, ומכאן שלא ידע כביכול כי הוא מפקיר אותם כאשר המשיך לנסוע. כעת, לצד לקיחת האחריות, טוען אספה כי לאור הקביעה שאספה לא יכול היה למנוע את התאונה עצמה, העונש שהוטל עליו חריג בחומרתו ו"סוטה סטייה של ממש מרמת הענישה הראויה או המקובלת לנסיבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully