וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר לשעבר הורשע בביצוע עבירות מין בנערות - אך לא ייכנס לכלא

12.3.2020 / 11:57

תושב מעלה אדומים, בן 32, הודה שניהל שיחות בעלות אופי מיני עם בנות 11 ו-13, ביקש מהן לשלוח תמונות עירום ואף הציע להן תשלום תמורת מפגש עמו, אך נגזרו עליו עבודות שירות בלבד. סנגורו טען: כליאה תפגע בתהליך שיקומו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

(בווידאו: פסיכולוג הילדים שהואשם בביצוע מעשים מגונים בשני צעירים שהגיעו אליו לטיפול)

בית משפט השלום בחיפה גזר שלשום (שלישי) תשעה חודשי עבודות שירות בלבד על מקסים פודורוב בן ה-32 שהורשע בביצוע עבירות מין בבנות 11 ו-13. פודורוב, שמתגורר עם הוריו במעלה אדומים, הוא אסיר לשעבר שנעצר שוב בדצמבר 2018, בעקבות פעילות סמויה ויזומה של חוקרי מפלג ההונאות ביחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה.

פודורוב, שהסתתר מאחורי הכינוי "חם אש", יצר קשר בצ'אט עם "אנה11". היא הזדהתה כנערה בת 11, כשפודורוב סיפר שהוא בן 25. הקשר ביניהם נמשך יום אחד בלבד, וכבר בתחילת השיחה הוא סטה לפסים מיניים. הוא השתמש בביטויים מיניים, שאל את "אנה 11" שאלות בעלות אופי מיני, וביקש ממנה לצלם תמונות של אבריה המוצנעים ולגעת בעצמה באופן מיני, תוך כדי שהשיחה עברה ליישומון ה"וואטסאפ". אך מאחורי הדמות הסתתר חוקר משטרה שהמתין לפניות מצד פדופילים.

אירוע זה התרחש ממש בתחילת המבצע, ביוני 2018. כדי לא לחשוף את הפעילות הסמויה, המתינו החוקרים חמישה חדשים עד שעצרו את פודורוב יחד עם גברים נוספים שנחשפו.

עם המעצר נתפסו גם מכשיר הטלפון והמחשב האישי של פודורוב, מהם התברר שהיו לו עוד שני קשרים קודמים עם נערות שהחוקרים כלל לא ידעו עליהם.

היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
ביצע עבירות מין בנערות ונשלח לעבודות שירות. בית משפט השלום בחיפה/אתר רשמי, ללא

על פי כתב האישום, עלה כי הוא נהג לעשות שימוש ביישומון KIK, וכי במהלך שלושה עד ארבעה ימים בחודש ינואר 2018, חמישה חדשים לפני שהחלה החקירה, הוא התכתב באמצעות האפליקציה עם משתמש או משתמשת תחת הכינוי "קטיה". הוא שאל את "קטיה" בת כמה היא, והיא השיבה לו כי היא בת 11, וגם במקרה זה הוא השיחה עברה מיד אחר כך לפסים מיניים, הוא הציע לה כי הוא יביא ילדה נוספת וכי שלושתם ביחד יקיימו יחסי מין. בנוסף לכך, הוא הציע לה להיפגש עמו תמורת סכום של אלף שקלים, ואף שלח לה תמונה עם שטרות רבים על מנת להראות לה כי באפשרותו לשלם לה.

במהלך ההתכתבות בין השניים, "קטיה" שלחה לפודורוב תמונות עירום, אך הקשר ביניהם הסתיים בשלושה ימים של שיחות והם לא נפגשו. ב-16 בינואר, היא הפסיקה לענות לו, למרות שניסה ליצור איתה קשר כמה פעמים.

עוד בוואלה!

בשנה אחת: יותר מ-12 אלף פגיעות בקטינים ברשת, 70% מהקורבנות הן ילדות

לכתבה המלאה

על פי האישום השלישי, פודורוב לא חיכה זמן רב וכבר באותו יום הוא החל להתכתב באמצעות אותה האפליקציה עם משתמש או משתמשת תחת הכינוי "יובל", שלשאלתו השיבה שהיא בת 13. במהלך השיחה בין השניים, הוא שאל גם אותה אם היא מעוניינת ב"כסף טוב" תמורת קיום יחסי מין. הם התכתבו במשך כמה שעות, ולאחר מכן גם "יובל" הפסיקה לענות לפניותיו.

פודורוב נעצר על ידי המשטרה בדצמבר 2018, ושלושה ימים אחר כך פרקליטות מחוז חיפה כבר הגישה נגדו כתב אישום. במהלך המשפט הוא הודה והורשע בגין ניסיון הטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15, מספר עבירות של ניסיון למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, וכן בניסיון למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14.

הסנגור טען: הוא הביע חרטה

השופטת הבכירה, אורית קנטור, התייעצה במרכז להערכת מסוכנות, שקבע כי רמת המסוכנות המינית הנשקפת מפודורוב היא בינונית והמליץ על טיפול ייעודי אינטנסיבי לעברייני מין. הפרקליטות ציינה כי בעברו שלוש הרשעות ומאסר של חצי שנה בגין עבירות סמים ורכוש, ועתרה לעונש מאסר בפועל של שנה לכל הפחות.

סנגורו של הנאשם, עו"ד יניב אביטן, ציין כי פודורוב הביע חרטה על מעשיו. עו"ד אביטן הוסיף כי מרשו עבר במשך שנים רבות גמילה לא פשוטה מסמים וכי הוא מטופל בתחליף סם, וטען כי שליחתו למאסר תפגע בהליך שיקומו. הסנגור ביקש לגזור על פודורוב עונש מאסר של לא יותר משנה, שירוצה בעבודות שירות.

השופטת אורית קנטור נעתרה לבקשתו של עו"ד אביטן. בנוסף לעבודות השירות, אותן ירצה במשך תשעה חודשים פודורוב בחברה קדישא בירושלים החל מחודש מאי, נגזרו עליו גם שישה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully