וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפשטות נגיף הקורונה בישראל ובעולם - מפות ומספרים

כאן תוכלו להתעדכן במפת התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם ובישראל, לצד עדכון חי ובו מספר הנדבקים בווירוס הקטלני, המחלימים וכמות בני האדם שהנגיף גבה את חייהם בכל רגע נתון

המפה מבוססת על נתונים שהתקבלו במשרד הבריאות על אודות מקומות בהם שהו נדבקים בקורונה ברחבי הארץ. המפה מתעדכנת באופן שוטף בהתאם להמשך התפשטות המחלה בישראל. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כל מי ששהה במקומות אלה נדרש להיכנס לבידוד ביתי במשך 14 יום ולדווח על כך באתר המשרד.

חברת התוכנה "סיסטמטיקס טכנולוגיות", פיתחה מפת הדבקות ונתונים מספריים של נגיף הקורונה בעולם.
בעמוד זה ניתן להתעדכן בנתוני התפשטות נגיף הקורונה (COVID-19) על פני מפה ולוח המציג את נתוני ההידבקות, ההחלמה ומקרי המוות מווירוס הקורונה.

ב-31 בדצמבר סין הודיעה לארגון הבריאות העולמי על מספר מקרים בהם אזרחיה לקו בדלקת ריאות חשודה. ב-7 בינואר צרפת אישרה את המקרה הראשון של הידבקות בנגיף הקורונה, וב-11 בינואר דווח מקרה המוות הראשון כתוצאה מהנגיף. יומיים לאחר מכן ארגון הבריאות אישר כי הנגיף הופיע בתאילנד, מה שסימן את יציאתו הרשמית מגבולות סין, ובסוף החודש הוכרז מצב חירום בריאותי עלומי. מקרה המוות הראשון מחוץ לסין - מקור ההתפרצות - אירע בפיליפינים בתחילת חודש פברואר, ופחות משבוע לאחר מכן נקבע מותו של הרופא הסיני, לי וונליאנג, שהזהיר מפני התפרצות וירוס הקורונה. מאז, יותר מ-100,000 מקרי הידבקות נרשמו ברחבי העולם בשל הווירוס, שגבה את חייהם של אלפים.

נגיף הקורונה הינו משפחה גדולה של נגיפים הידועים כגורמים למחלות ועלולים לגרום לתחלואה גם בבני אדם. הנגיפים קיבלו את שמם עקב הדמיון שלהם במיקרוסקופ אלקטרוני לכתר (קורונה בלטינית). חומרת הפגיעה בבני אדם משתנה בין הנגיפים השונים במשפחה ונעה ממחלה קלה כגון הצטננות, למחלות עם הסתמנות קלינית קשה, הפוגעות בריאות וגורמות לאי ספיקה רב מערכתית כגון התסמונת הנשימתית המזרח התיכונית (MERS) והתסמונת הנשימתית החמורה (SARS).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully