וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים נעצר בחשד לתקיפת פעיל חברתי שהפגין נגד נתניהו

המשטרה עצרה אדם בשנות ה-30 לחייו לאחר שעל פי החשד תקף פעיל של התנועה לאיכות השלטון במהלך הפגנה נגד נתניהו מול בית הנשיא. לדברי הארגון, התוקף, חבר ליכוד, הכה את הפעיל וגנב את חפציו. יו"ר התנועה לנתניהו: קרא לאנשיך לחדול מאלימות ולא הדם יהיה על ידיך

עריכה: שאול אדם

תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו נעצר היום (שישי) לאחר שנחשד בתקיפת פעיל של "התנועה לאיכות השלטון", שהפגין נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים. על פי החשד, במהלך הפגנה של הארגון מול בית הנשיא בירושלים שלא לאפשר לנתניהו להרכיב ממשלה, תקף את הפעיל תוך שהוא מכה אותו וגונב את חפציו. התוקף נעצר כאמור, והועבר לחקירה, והפעיל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בעיר.

לדברי התנועה לאיכות השלטון, הפעיל הותקף ואוהל המחאה נלקח ממנו, " לאחר מרדף ומאבק הצליח פעיל התנועה להחזיר את הגזיבו לא לפני שנחבל". עוד אמרו בתנועה כי פעילי המחאה עוברים בימים האחרונים סדרת התנכלויות ואלימות מילולית ופיזית מצד פעילי ליכוד. לטענתם, המפלגה מעודדת פעולות אלו ואף ממנת אותם. "הפעילים ממומני ליכוד לא חדלו בשלושת הימים האחרונים לאיים לפגוע באנשי התנועה במאהל המחאה". עוד אמרו, "ההתנכלויות של בריוני נתניהו נעשית במקביל לשליחת פקחיו של משה לאון שעושה הכל על מנת לסלק את פעילי התנועה מהשטח".

מאהל התנועה לאיכות השלטון בו הותקף הפעיל - ה-6 למרץ 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
מאהל התנועה לאיכות השלטון בו הותקף הפעיל, ירושלים/אתר רשמי, אתר רשמי
התלונה שהגישו התנועה לאיכות השלטון במשטרה על תקיפת הפעיל - ה-6 למרץ 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
התלונה שהגיש הארגון נגד התוקף/אתר רשמי, אתר רשמי

יו"ר התנועה אליעד שרגא קרא לנתניהו לקרוא לאנשיו לחדול מאלימות. "דם אנשי התנועה לאיכות השלטון יהיו על ידיך, במידה וחלילה תיפול שערה מעל ראשם. אני קורא לכל אזרחי ישראל לנהל שיח מחאתי תרבותי. שיח דמוקרטי ראוי, הוגן ולא אלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully