וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמן פוטר והתנצל לאחר שסרטון שלו מטריד מינית מלצרית הופץ ברשת

12.3.2020 / 8:13

דוגמן נתפס במצלמת האבטחה כשהוא מטריד מינית מלצרית ושילם על זה בקריירה שלו לאחר שהמלצרית פרסמה את התיעוד ברשת ואילצה אותו להתנצל

sarah_belgarion/

דוגמן צעיר ונחשק נאלץ לוותר על קריירת הדוגמנות שלו ולהתנצל בפומבי לאחר שנתפס במצלמת האבטחה כשהוא מטריד מינית מלצרית במסעדה בקייפטאון, דרום אפריקה. הדוגמן ראיין דו פריז פוטר משתי סוכנויות הדוגמנות שבהן הועסק לאחר שהמלצרית, שרה בלגריון, הפיצה את התיעוד ברשת וקראה לגברי דרום אפריקה להפסיק להטריד נשים. דו פריז העלה סטורי באינסטגרם בו התנצל בפני בלגריון וטען שזה היה רגע של התנהגות שגויה שנבעה משיכרות.

בסרטון נראית בלגריון כשהיא משוחחת עם אחד הסועדים בשולחן ליד זה שבו דו פריז יושב ואז הוא שולח יד ומפליק בישבנה. היא נעמדת, נוזפת בו על התנהגותו והולכת משם.התקרית תועדה במצלמת האבטחה של המסעדה ובלגריון שיתפה את הסרטון באינסטגרם, שם הוא זכה ליותר מ-160 אלף צפיות. היא כתבה: "זה שובר את לבי. צפיתי בזה שוב ושוב, מרגישה כמו זבל כל פעם מחדש. עם גברים מדרום אפריקה זה קורה על בסיס קבוע... מה תעשו בנוגע לזה? אם אתם רואים מישהו שמתנהג ככה, תגידו משהו. אל תחכו שהוא יגיע למגע פיזי עם אישה כדי להגיד משהו. גברים מדרום אפריקה, תפסיקו לגעת בנו בצורה בלתי הולמת! לחבריו של ראיין דו פריז, אני מודה לכם שעצרתם את חברכם כשזה המשיך להעליב ולהשפיל אותי אחרי שנגע בי בצורה בלתי הולמת. אני רק מקווה שבפעם הבאה יהיה אפשר לעשות יותר".

הפוסט שלה:

דו פריז פרסם התנצלות ברשת וטען שהוא "מתבייש" במה שעשה. הוא כתב בסטורי: "לשרה ולכל מי שנפגע מהתנהגותי, אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת כדי להביע את התנצלותי הכנה על התנהגותי באותו ערב. אני מתבייש בהתנהגות שלי ורק יכול לדמיין איך שרה מרגישה כעת. זה היה רגע של התנהגות רעה בהשפעת אלכוהול". הוא הוסיף: "באמת שלא התכוונתי לזלזל בה או להטריד אותה. אני לא כאן כדי להשמיע תירוצים, אלא להסביר את מעשיי ולהתנצל בפני הציבור. אני הולך לקחת את החוויה הזאת כניסיון לחיים ולוקח זמן כדי להרהר על עצמי ועל איזה סוג של בן אדם אני רוצה להיות בעתיד. אני מקווה ששרה תוכל למצוא בליבה דרך לסלוח לי ושתבין שכולנו עושים טעויות. הלוואי שזה יהווה דוגמא לכל מי שצפה בסרטון שאנחנו צריכים לדעת להתנהג אחד לשני בכבוד".

מכתב ההתנצלות שלו:

מכתב ההתנצלות של הדוגמן ראיין דו פריז. אינסטגרם, צילום מסך
מכתב ההתנצלות של הדוגמן ראיין דו פריז/צילום מסך, אינסטגרם

סוכנות הדוגמנות הגרמנית Modelwerk אמרה כי הם כבר לא יעבדו שוב עם ראיין דו פריז. בהצהרה של הסוכנות נאמר: "אין לנו שום סובלנות להתנהגותו הבלתי מתקבלת על הדעת ואנחנו מגנים אותה. לאחר שנודע לנו על מעשיו אתמול, הפסקנו את ייצוגו בסוכנות שלנו - באופן מידי". גם החוזה של דו פריז עם סוכנות הדוגמנית המקומית Boss Models SA הופסק. מסוכנות הדוגמנות נמסר: "בוס מודלס מגנה באופן חד משמעי את התנהגותו של ראיין דו פריז כפי שהוצגה בסרטון שפורסם ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully