וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הגיבה נערה בת 14 שתפסה על חם גבר מטריד מינית אישה באוטובוס

27.11.2019 / 8:30

הגבר תועד במצלמות האבטחה כשהוא פותח את רוכסן מכנסיו ומצמיד את איבר מינו לבחורה במהלך נסיעה בעיר קטנה בסין. הבחורה לא היתה מודעת לכך עד שנערה שעמדה לידה נכנסה לתמונה ונטרלה את המטריד

AsiaWire

נערה בת 14 הפכה ברגע אחד לגיבורת היום בסין אחרי שתפסה גבר מטריד מינית אישה במהלך נסיעה באוטובוס בפרובינציה של גויזו. זה קרה ב-10 בנובמבר, ולצערו של המטריד המעשה כולו תועד על ידי מצלמות האבטחה בתוך האוטובוס. בסרטון אפשר לראות כיצד הגבר מתקרב לאישה שעמדה באוטובוס המלא ופותח את הרוכסן של מכנסיו, לפני שהוא נצמד אליה כשהיא כלל לא מודעת למה שמתרחש מאחוריה.

בסרטון החשוד, ששם משפחתו הוא ככל הנראה זאנג והוא בשנות ה-30 לחייו, נעמד מאחורי האישה וממש חושף את איבר מינו ומנסה להצמיד אותו לבחורה, שלא היתה מודעת למעשיו עד שנערה בת 14 נכנסה לתמונה וחשפה את מעשיו.

גבר מטריד. צילום מסך
הגבר המטריד נתפס במצלמות האבטחה/צילום מסך

הנערה נראית בסרטון כשהיא אוחזת בזאנג ומונעת ממנו לעזוב את האוטובוס ולהימלט. ברגע הזה הקורבן הבינה מה קרה לה והצטרפה לנערה שניסתה לאחוז בחשוד ולמנוע ממנו להימלט. הם נאבקו מספר דקות, והסרטון מסתיים בכך שהנערה אוחזת במטרידן בנעילת ראש ומנסה לנטרל אותו.

בתקשורת המקומית דווח שנהג האוטובוס וואנג מינגליאן סיפר שהוא שמע את ההמולה ולכן שמר על הדלת האחורית נעולה, בזמן שנוסעים נוספים הצטרפו לשתי הנשים וסייעו להכניע את החשוד. המשטרה הגיעה מאוחר יותר כדי לעצור את המטריד שנשלח לעשרה ימי מאסר. אגב, נושא ההטרדות המיניות בתחבורה הציבורית הוא סוגייה בוערת בסין והשלטונות במספר ערים אף הקצו קרונות נפרדים לנשים ברכבת התחתית. אלא שזה לא עוזר יותר מדי ונשים מתלוננות שבמקום לבודד אותן בתחבורה הציבורית, צריך לנסות לפתור את הגורמים לבעיהעל ידי חינוך של הגברים וענישה חומרה של העבריינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גבר מטריד. צילום מסך
וכאן המאבק עם המטריד/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully