וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה בת 16 נפצעה קשה במגלשת אקסטרים בחרמון, ארבעה עובדים נעצרו

26.2.2020 / 18:22

הנערה נחבלה בראשה במהלך פעילות ספורט באתר ואיבדה את הכרתה. צוות מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, העניק לה טיפול רפואי במקום ומסוק פינה אותה לבית החולים רמב"ם. מנכ"ל אתר החרמון הורה על עצירת פעילות המתקן. המשטרה עצרה ארבעה עובדי האתר כדי לבדוק את מעורבותם

טיפול רפואי לצעירה כבת 20 במצב קשה שנפצעה בבילוי בחרמון, 26 בפברואר 2020. מד"א
זירת האירוע באתר החרמון, היום/מד"א

נערה בת 16 נפצעה באורח קשה היום (רביעי) במהלך פעילות ספורט באתר החרמון. היא נחבלה בראשה באזור מגלשות האקסטרים שבאתר ואיבדה את הכרתה. צוות מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, העניק לה טיפול רפואי במקום ומסוק שהוזעק לזירה פינה אותה לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

במקביל, שוטרי משטרת ישראל הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. הם עצרו ארבעה מעובדי האתר, כדי לבדוק את מעורבתם בתקרית. העובדים שנעצרו הם בעלי תפקידים שונים בתפעול המתקן.

באתר החרמון אמרו כי מדי יום, כ-1,500 איש משתמשים במתקן, והגדירו אתו כ"אמין ובטוח". מנכ"ל האתר, אלון פרידמן, הורה על עצירת פעילות המתקן עד סיום תחקיר המקרה.

חובשי רפואת חירום במד"א, צוריאל ודניאל מלוך, סיפרו כי הם נפשו באתר עם המשפחה שלהם כשזיהו את הנערה שנפצעו בזמן שגלשו באחד מהמתקנים. "הבחנו בה שוכבת בסמוך למסלול", אמרו החובשים. "עצרנו את הגלישה וניגשנו אליה במהירות, תוך חיוג למוקד 101 של מד"א. היא הייתה מחוסרת הכרה, וסבלה מחבלת ראש".

טיפול רפואי לצעירה כבת 20 במצב קשה שנפצעה בבילוי בחרמון, 26 בפברואר 2020. מד"א
המסוק מפנה את הנערה לבית החולים, היום/מד"א

"התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מציל חיים תוך קריאה לעזרה מצוותי האתר, וביקשנו ממוקד מד"א להזניק מסוק שיפנה אותה", הוסיפו. "ביחד עם כוח רפואה של צה"ל חילצנו אותה לעבר שטח הנחיתה, והעברנו אותה למסוק הצבאי שפינה אותה לבית החולים".

בשבועות האחרונים, מטיילים רבים ניצלו את מזג האוויר החורפי כדי לבקר באתר, הכולל מסלולי הגלישה, רכבלים ומתקני ספורט. היום, מזג האוויר מעונן חלקית, וחלה התחממות קלה. הלילה צפוי להיות מעונן חלקית ומחר תחול עלייה נוספת בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל בעונה.

(עדכון ראשון: 14:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully