וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הפנים סרב לרשום את המחבל ווליד דקה כאב: "על מה מענישים אותו?"

26.2.2020 / 11:47

בתחילת החודש נולדה מילאד, בתו של המחבל שהיה מעורב בחטיפתו ורציחתו של החייל משה תמם ב-1984, אך במשרד הפנים מסרבים להכיר בו כאביה. "מוכנים להוציא תעודת לידה, אבל בלי שם אבא", אמר אחיו אסעד. משפחתו של תמם הביעה שביעות רצון: "המשרד נענה לבקשתנו"

צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: השופטת אסתר חיות העבירה ביקורת על משרד התרבות בעניין אל-מידאן)

משרד הפנים מסרב לרשום את המחבל ווליד דקה כאביה של הילדה מילאד שנולדה בראשית החודש לאשתו בבית החולים הצרפתי בנצרת. "מוכנים להוציא תעודת לידה, אבל בלי שם אבא", אמר לוואלה! NEWS אחיו אסעד דקה. "לא מובנת לנו הטענה שלהם. מצד אחד העבירו אותו לבידוד וגזרו עליו שישה חדשים של מניעת ביקורים של אשתו אחרי שהודה כי הבריח זרע מהכלא, ומצד הם אומרים שזה לא קרה. על מה מענישים אותו?".

"לא נוותר ובסופו של דבר הצדק ינצח והחוק ינצח", הצהיר האח. "לא חושב שנצטרך אפילו להגיע לבג"ץ. האימא כמו כל אימא אומרת מי האבא ולפי זה רושמים. לא שר הפנים ולא אף אחד ייקבע מי האבא שלה".

וליד דקה. -, אתר רשמי
לא יירשם כאב הילדה. ווליד דקה בבית המשפט/אתר רשמי, -

שי תמם, אחייניתו של משה תמם שנרצח על ידי החוליה של דקה, מברכת על המהלך של משרד הפנים, בעקבות פניית משפחת תמם לשר אריה דרעי. "הוא נענה לבקשתנו", אמרה תמם. "המשפחה מברכת על החלטת שר הפנים לסרב לרשום את המחבל הרוצח וליד דקה כאביה של הילדה שנולדה לאשתו".

"למרות שאשתו של המחבל טענה שהיא הרתה מהברחת זרעו מהכלא, הרי שגורמי שב"ס והמשרד לבטחון פנים שללו אפשרות זו", הוסיפה אחייניתו של תמם. "החלטת שר הפנים, היא תולדה ישירה מעמדת שב"ס והמשרד לבטחון פנים".

עוד בוואלה!

בניגוד לפסיקת העליון, למחבל וליד דקה נולדה תינוקת: "יום שחור לשב"ס"

לכתבה המלאה
בתו של האסיר וליד דקה. אתר רשמי, אתר רשמי
"לא שר הפנים ולא אף אחד ייקבע מי האבא שלה". בתו של דקה/אתר רשמי, אתר רשמי
כתב אישום נגד אסעד דקה, אחיו של המחבל ואליד דקה, אשר מסר לח"כ באסל גטאס טלפונים סלולריים שהוחדרו לכלא ביטחוני. בימ"ש המחוזי באר שבע. 1 בינואר 2017. בני בן סימון
"גורמי שב"ס והמשרד לבטחון פנים שללו אפשרות זו". אסעד דקה בבית המשפט/בני בן סימון

בתחילת החודש נולדה ביתו של המחבל דקה בבית החולים הצרפתי בנצרת, זאת בניגוד לפסיקת בית המשפט העליון שדחה את בקשתו המחבל ואשתו להביא ילד לעולם. דקה, יליד בקה אל גרביה בן 57, מוותיקי האסירים הביטחוניים הכלואים בישראל, היה מעורב בשנת 1984 בחטיפתו ורציחתו של החייל משה תמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully