וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים היו שרועים בכל מקום": מספר הפצועים בדריסה בגרמניה עלה ל-52

18 מהפצועים בתקרית בפסטיבל עיירה פולקמרסן היו ילדים, והנהג חשוד בניסיון רצח, אם כי המניע שלו עדיין לא ידוע. לפי חלק מהדיווחים, הוא היה גם שיכור. אדם נוסף נעצר בחשד שצילם את הדריסה

צילום: רויטרס

מספר הנפגעים באירוע הדריסה בפסטיבל במערב גרמניה עלה ל-52 - כך אמרה היום (שלישי) המשטרה, בעודה חוקרת את המניע לתקרית. בין הפצועים, 18 היו ילדים, ו-35 נותרו בבית החולים. לפי דיווח בעיתון "דר שפיגל", הנהג, בן 29, היה שיכור בעת הדריסה, שלפי עדי ראיה בעיירה פולקמרסן הייתה מכוונת. הוא חשוד בניסיון רצח ונפצע בעצמו, אך הוא יובא בהמשך בפני בית המשפט.

מפקד משטרת פרנקפורט, גרהרד ברסוויל, אמר כי היה מעצר נוסף בעיירה, אבל לא אמר כיצד הוא קשור לדריסה. לפי כלי התקשורת המקומיים, הוא צילם את המכונית בעת הדריסה. המשטרה סבורה כי זו הייתה תקיפה מכוונת, אבל בשלב זה אין אינדיקציה למניע פוליטי או דתי מאחוריה. גרמניה נמצאת בתקופה רגישה, אחרי פיגוע הירי של פעיל ימני קיצוני בשבוע שעבר.

הקנצלרית אנגלה מרקל אמר כי מחשבותיה עם הפצועים ועם קרובי המשפחה שלהם, והיא הודתה לשוטרים וגורמי הרפואה.

אירוע דריסה בוולקמרסן, גרמניה 24 בפברואר 2020. רויטרס
החשוד יובא פצוע לבית המשפט. מכונית הנהג הדורס בזירה, אתמול/רויטרס

שטפן רוטגר, ששתי בנותיו היו בפסטיבל, סיפר: "בתי בת העשר נמשכה הצד ובקושי הצליחה להימנע מפגיעה", סיפר לרשת NTV. לדבריו, בתו הייתה "בהלם" אחרי שראתה אנשים "שרועים על הקרקע בכל מקום". המשטרה הקימה אתר עבור מי שרוצה לשלוח תמונות וסרטונים של התקרית, והקימו מרכז מידע עבור כל מי שנפגע.

כוחות משטרה והצלה רבים הגיעו לעיירה הקטנה שבמדינת האסה, 423 ק"מ ממערב לברלין, אחרי שמכונית המרצדס הכסופה דהרה דרך מחסומי הפלסטיק ופגעה באנשים בסביבות השעה 14:45 לפי שעון מקומי.

עוד בוואלה!

אחרי הפיגוע, המצביעים בהמבורג הענישו את הימין והשמרנים של מרקל

לכתבה המלאה

הקרנבלים פופולריים במיוחד בחלקים במערב גרמניה, במיוחד בערים בחבל הריין כמו קלן ודיסלדורף, שמגיעים לשיאם בחג "יום שני האדום" עם עשרות אלפי משתתפים במצעדי רחוב, שבהם מוצגות בובות מתנפחות של דמויות סטיריות או קומיות.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully