וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד התריע על מצב התשתיות בכביש - ונהרג בתאונת אופנוע בצפון

20.2.2020 / 12:39

הרוכב, אלעד רמות, תושב מושב רמת צבי, איבד שליטה על האופנוע והתנגש במעקה בטיחות. צוות מד"א פינה אותו במצב אנוש לבית החולים העמק, שם נקבע מותו. זמן קצר לפני התאונה שיתף פוסט בפייסבוק ובו התרעה על מצבם הקשה של כבישי הארץ: "הרשלנות הזו הורגת אנשים"

צילום: אנשי הדממה, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: תיעוד תאונת דרכים בתל אביב בשבוע שעבר)

רוכב אופנוע בן 44 נהרג הלילה (חמישי) בתאונת דרכים בכביש 716 סמוך לעין חרוד שבעמק יזרעאל. הרוכב, אלעד רמות, ככל הנראה איבד שליטה סמוך לעקומת התנועה, החליק והתנגש במעקה הבטיחות. הוא נפצע באורח אנוש וצוות מד"א פינה אותו לבית החולים העמק בעפולה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובוחני תאונות דרכים החלו באיסוף ממצאים מהזירה.

"כשהגענו למקום ראינו על הכביש גבר כבן 40 ובסמוך אופנוע", סיפר פרמדיק מד"א רומן בלמן. "הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל פעולות החייאה מתקדמות, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קריטי".

אלעד רמות ההרוג בתאונה הדרכים בעין חרוד. -, אתר רשמי
התריע על תשתיות רעועות. אלעד רמות/אתר רשמי, -

רמות, תושב מושב רמת צבי, אב לתאומים תלמידי כיתה ה'. זמן קצר לפני מותו, שיתף פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו ידיעה המתריעה על מצבן הרעוע של התשתיות, תוך התייחסות לצביעת הכבישים באופן שמסכן רוכבים. "כנראה שזה לא יפתיע אתכם אבל זה עדיין מרגיז ביותר", כתב. "חייבים לשנות את המצב, הרשלנות הזו הורגת אנשים".

בן דודו, אופיר רמות, נהרג בשנת 1997 בתאונת עבודה בעת שעסק בקטיף כותנה בשדות קיבוץ עינת. "כולנו עצובים וכואבים את לכתו של אלעד", אמר ראש המועצה האזורית גלבוע, עובד נור, לאחר הידיעה על מותו של רמות. "הוא היה אבא נהדר, איש ספורט מצטיין ואיש מקצוע מעולה. חסרונו יורגש בכל כך הרבה מובנים ומקומות ואין לנו אלא לחבק חזק את משפחת רמות היקרה, ואת שחף היקרה שנאלצת לחוות טרגדיה נוספת. אנחנו מבקשים לשלוח ניחומים ולחזק את המשפחה ואת קהילת רמת צבי ואת כל החברים והמכרים הרבים".

זירת התאונה בעין חודד בה נהרג אלעד רמות 20 בינואר 2020. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

משפחתו של אלעד מחוברת לתחום הרכיבה, ושחף רמות, גרושתו של אלעד ואם ילדיו, היא המנהלת של מועדון "500 וואט עמקים-גלבוע", מהגדולים בצפון בו לוקחים חלק אלפי רוכבים ובכל הגילאים. השניים אף ייסדו את "סובב אופיר", מסע אופנים בנופי ילדותו של אופיר ברמת יששכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully